Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mies7 schreef:Bovendien, ruiters/amazones met een normaal postuur krijgen toch ook commentaar op houding + zit als hier wat aan schort....??? Waarom zouden dikke mensen dan een uitzondering zijn?
Je ziet ook wel eens hele kleine, fijne meisjes op joekels van paarden rijden waar ze hun handen vol aan hebben. Mocht zo'n combi bij mij in de baan rijden dan zou ik ook zeggen dat ik de combi niet bij elkaar passend vind.
) doen!
Urielle schreef:[..]
In de Paard en Sport van de laatste keer stond bij 'Bob's Manege' ook weer zo'n fijn stripje. Ik denk er nog steeds over om een klacht in te dienen bij de KNHS over die strip. (Eigenlijk is het enige wat me weerhoudt de wetenschap dat ze er ronduit hun kont aan afvegen dus waarom nog de moeite nemen)
Dag meneer Haanstra, gaat U maar fijn longeren
) over na te denken om dat naar de Hoefslag of meneer Haanstra te doen. HorsesDream schreef:dat had mijn vriendin ook die was te dun en daardoor was ze niet geslaagt:/(FNRS proefjes)
ik vind dat echt onbeschoft ofzo
Citaat:Deze week in de Hoefslag die nieuwe reportage van Lammert Haanstra dan; Als een jury een aftrekpunt geeft voor houding en zit omdat een ruiter te dik is vindt ik dat terecht.
Dioxide schreef:Overal waar te voor staat is nooit goed..
Dioxide schreef:Overal waar te voor staat is nooit goed. Maar even op je eerdere reactie Janne; zoals ik het stuk gelezen heb wordt er gesuggereerd door LH dat mensen met overgewicht per definitie geen goede conditie hebben en lui op de bank zitten.
Doriine schreef:sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze wat te zwaar zijn