Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

iloonaa__ schreef:ik ga de gpa air-s mischien kopen, maar ik weet niet of dat wel mag, sommige seggen dat het niet bij de dressuur mag
germie schreef:iloonaa__ schreef:ik ga de gpa air-s mischien kopen, maar ik weet niet of dat wel mag, sommige seggen dat het niet bij de dressuur mag
Je moet een goedgekeurde cap op. Er staat niet bij in welke kleur of wat dan ook. Dus je mag er gewoon mee starten.

Amrah schreef:Maar dan heb je ook wat... Moet toch een nieuwe cap en omdat ik over het algemeen erg lang met die dingen doe mag het wel wat duurder zijn.
Heb nu zo'n casco verstelbaar championding... echt vreselijk, blijft niet goed zitten. Dat ding waarme je hem kan verstellen heb ik al 6x in 1 jaar(!!) laten vervangen. Hij zit niet lekker en als ik val heb ik er geloof ik geen baat bij...Die heb ik dus momenteel nog
Die van Kalvakade zijn trouwens ook erg fijn!

nog nooit stuk geweest!
) en donkerblauw, voor degenen die zich dat nog afvroegen. Hij zit een stuk fijner dan mijn HH Pro Plus, maar dat komt ook omdat ik nu een aantal maten groter heb en mijn cap eindelijk meer óm mijn hoofd zit dan erop.
_karin_ schreef:Ik heb gisteren de kavalkade safety air comfort gekocht bij de divoza. Daar hadden ze hem ook in het donkerbruin (érg mooi) en donkerblauw, voor degenen die zich dat nog afvroegen. Hij zit een stuk fijner dan mijn HH Pro Plus, maar dat komt ook omdat ik nu een aantal maten groter heb en mijn cap eindelijk meer óm mijn hoofd zit dan erop.
?
StalHaast schreef:_karin_ schreef:Ik heb gisteren de kavalkade safety air comfort gekocht bij de divoza. Daar hadden ze hem ook in het donkerbruin (érg mooi) en donkerblauw, voor degenen die zich dat nog afvroegen. Hij zit een stuk fijner dan mijn HH Pro Plus, maar dat komt ook omdat ik nu een aantal maten groter heb en mijn cap eindelijk meer óm mijn hoofd zit dan erop.
Heb je een (vooorbeeld) foto van die bruine?
Maar als ik me het goed herinner hebben ze van het rijtje aan rechts op die afbeelding de tweede van boven ook. De lichtbruin-bruine. 

Amrah schreef:Maar dan heb je ook wat... Moet toch een nieuwe cap en omdat ik over het algemeen erg lang met die dingen doe mag het wel wat duurder zijn.
Heb nu zo'n casco verstelbaar championding... echt vreselijk, blijft niet goed zitten. Dat ding waarme je hem kan verstellen heb ik al 6x in 1 jaar(!!) laten vervangen. Hij zit niet lekker en als ik val heb ik er geloof ik geen baat bij...Die heb ik dus momenteel nog
Die van Kalvakade zijn trouwens ook erg fijn!
).