Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. in het blauw. zit wel leuk verhaal achter. mijn moeder had ze besteld voor een klant maar die wou graag met een vierkante neus en deze zijn met een ronde neus. maar had ik nu het geluk dat het (na even de bovenkant een cm op te rekken) gewoon mijn maat was!!
dus nu loopt madam in die super dure laarzen rond die ze normaal nooooooooooit had gekregen
klumpertje schreef:ik ben de eerste hier met filli fabri laarzen volgens mij.. in het blauw. zit wel leuk verhaal achter. mijn moeder had ze besteld voor een klant maar die wou graag met een vierkante neus en deze zijn met een ronde neus. maar had ik nu het geluk dat het (na even de bovenkant een cm op te rekken) gewoon mijn maat was!!
dus nu loopt madam in die super dure laarzen rond die ze normaal nooooooooooit had gekregen
klumpertje schreef:ik was aan het zoeken.. anders maak ik zo wel ff een foto

klumpertje schreef:
dit zijn ze dan.. 2,5 jaar oud.. worden ongeveer 3x in de week gedragen, soms meer en soms minder.. ennuh.. zoals je ziet niet zo schoon want ik heb ze niet gepoetst
klumpertje schreef:ze zijn wel blauw, maar zoals ik zeg niet gepoetst.. en foto is met flits genomen.. wel moet ik toegeven dat ze echt DONKERblauw zijn.. hoeveel ze kosten moet ik straks beneden ff kijken

0maris0 schreef:Oke haha je ziet het zo idd niet!
Kan verder ook helemaal geen info vinden via google over dit merk.
Is het trouwens van dat zachte leder?
Nazarma schreef:Ik heb de Derby Soft Jumper die met veters en rits.. Ik vind ze echt heel fijn zitten! Heb ze ook niet hoeven inlopen ofzo! Volgende keer wil ik weer Derby`s denk ik.