Ik was een tijdje geleden een bosritje aan het doen, en eerst moesten we een (redelijk) drukke weg oversteken.
We stonden een aantal minuten aan de kant te wachten tot we konden oversteken, komen er een stel motoren aan, gingen expres lekker hard rijden en toen ze bijna bij ons waren ook fijn toeteren.
Ik vind dat ZO asociaal he! Dat doe je toch niet
Gelukkig waren onze paardjes lekker nuchter en kon het ze niet schelen, maar voor hetzelfde geld was er iets heel erg misgegaan.. Pff!

) rijden geen sporen kapot, passeren andere mensen ALTIJD in stap en als we iemand in het bos tegenkomen met een hond, begroeten we hem en maken weleens even een praatje. Door even relaxed te kletsen met mensen met een hond, geef je je paard ook weer het signaal dat er niks aan de hand is, zelfs al blaft 'ie. Ik zie dat ook weer als een oefening.
Het was wel vervelend, want het was druk en de paarden wilden toch maar al te graag galopperen; ze waren moeilijk rustig te houden! Ook asociaal: we reden ergens op een pad bij de duinen en toen ging de pony waar k toen op reed 'vreugdesprongetjes' maken (ofwel, hij ging krankzinnig met 4 benen de lucht in), waar nogal om gelachen werd door wat toeristen.