Check maar is bij al hun advertenties. Ook herken ik de locatie die ze aanbieden zoals ze die eerder aanboden. Weten we weer meteen dat we niet in zee moeten gaan met stal kessel. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Check maar is bij al hun advertenties. Ook herken ik de locatie die ze aanbieden zoals ze die eerder aanboden. Weten we weer meteen dat we niet in zee moeten gaan met stal kessel.
Ania schreef:zit smit nog steeds in roermond?
cile205 schreef:Heb even de uitzending gekeken, voor de mensen die m hebben gemist.. http://www.uitzendinggemist.nl.
Wat een gekken zijn het toch he. Echt jammer dat er van n kale kip niet te plukken valt...
pardy schreef:En dan te bedenken dat ik bijna mijn paardje daar had neergezet............
Ik ga toch maar eens kijken of ik de mailwisseling tussen hem en mij nog heb bewaard, misschien staat er toch nog iets in wat voor de politie van belang kan zijn, ook al is het al een hele tijd geleden.
Hij was inderdaad erg geinteresseerd in de papieren van mn merrie. Nu snap ik waarom
Ha even wat anders: Ik had pas een discussie met iemand die zei dat toeval niet bestaat en dat geloofde ik niet, maar nu krijgt ze toch gelijk: hoe kan het dat ik het programma opgelicht nooit zie en net nu DIT wordt uitgezonden, ik het programma aanzet.......
Ik ben blij dat mijn paard toch op een normale manier is verkocht, en hoop in elk geval voor diegenen die wel zijn gedupeert, dat hij gauw wordt opgepakt (of in elkaar getimmert! ik hou niet van geweld, maar voor zo iemand maak ik een uitzondering!)
Boerdam schreef:Er is hier geen sprake van heling het paard is door de eigenaar bij bosman zelf gestald en is door bosman/smit verkocht.
Er is hier dus geen sprake van diefstal en dus ook niet van heling van de laaste verkoper van het paard. Het is een financieel concflict tussen de heer bosman en de voormalige eigenaar van het paard.
Waarvan de laatste koper de dupe is van geworden.

anders moet deze namelijk op slot. Boerdam schreef:Er is hier geen sprake van heling het paard is door de eigenaar bij bosman zelf gestald en is door bosman/smit verkocht.
Er is hier dus geen sprake van diefstal en dus ook niet van heling van de laaste verkoper van het paard. Het is een financieel concflict tussen de heer bosman en de voormalige eigenaar van het paard.
barbara1970 schreef:Boerdam schreef:Er is hier geen sprake van heling het paard is door de eigenaar bij bosman zelf gestald en is door bosman/smit verkocht.
Even gecheckt, beetje vreemd he, net lid geworden en slechts 1 bericht achtergelaten, krijg bijna het gevoel dat hr bosman of hoe hij dan ook heet hier zelf achter zit. Ik heb je in ieder geval getemd, Meneer Boerdam
Misschien is het wel degelijk een nieuwe gebruiker. Dan is het ook niet lekker binnenkomen wanneer je zo wordt afgesnauwd. Cayenne schreef: