Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). Sinds ik mn verzorgpony rijd ben ik 2x gevallen en allebei de keren was het maar goed dat ik mn cap op had. Zelfs toen had ik nog behoorlijke hoofdpijn + beurse plekken dus ik moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik hem niet op had gehad!
Tja een stuk veiliger en die van mij zit niet eens vervelend
Gabon schreef:Er was een mogelijkheid om te kiezen; Alleen op wedstrijden,omdat dat verplicht is :@ Maar bij western mag je juist geen cap op met wedstrijden, dan rij je met hoed.. Dus ik vind het onzinnig als je in je training met cap rijd, en in de wedstrijd zonder, dus heb eigelijk op mijn eigen paard bijna nooit een cap op.. Alleen als ik naar het strand ga ofzo.. En als ik op andere paarden rij, maar die mogelijkheid was er niet om te stemmen...
Zowieso als je onder de 18 bent en/of beginners start geloof ik
)
sofie
Maaike14 schreef:Ik vind mensen die zonder cap rijden dom
juist ja... casperrr schreef:Maaike14 schreef:Ik vind mensen die zonder cap rijden domjuist ja...
Hij houdt je hoofd 's winters lekker warm, als hij regent houdt hij je hoofd droog en ik vind ze nog leuk ook in gekke kleurtjes
Jessbub schreef:Maaike14 schreef:Ik vind mensen die zonder cap rijden dom
Dankje dan ben ik dom