Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thaollat schreef:thaollat schreef:Heb net een bitje besteld.. verzendkosten vielen reuze mee!!
en de prijs van het bit was ook erg aangenaam!
23-08-06
Nu even afwachten wanneer ik hem binnen krijg..
heb betaald via eenmalige machtiging..
Hier heb ik dus mijn bitje besteld..
nog steeds niets ontvangen..
K heb dan wel via eenmalige machtiging betaald maar k had mn bit nu wel eens binnen moeten hebben..??!!
annet155 schreef:ik heb ook een bestelling lopen bij piaffe dat is me eerste bestelling daar. dinsdag me bestelling gedaan en me geld is afgeschreven maar nog niks binnen. ik de premiere regendeken besteld ik hoop dat ie een beetje waterdicht is..
shan schreef:bij mij is er nog nooit iets misgegaan.
Nicky_ schreef:shan schreef:bij mij is er nog nooit iets misgegaan.
zo zie je maar dat er toch vanalles mis kan gaan
Voor mij geen piaffe ruitersport meer.
Ik haal het wel hier in de buurt in de winkel
Alwiene schreef:Nicky_ schreef:
zo zie je maar dat er toch vanalles mis kan gaan
Voor mij geen piaffe ruitersport meer.
Ik haal het wel hier in de buurt in de winkel
Geef je hiermee nou aan dat omdat je problemen met Piaffe hebt gehad je helemaal niet meer via internet wilt kopen?
oudehinken schreef:ik heb ook slechte ervaring met piaffer ruitersport.oudehinken schreef:ik heb een dekje besteld via internet.
10 dagen heb ik er nu op gewacht vandaag eindelijk is mijn pakje er.
maak ik hem los kijk ik naar het dekje en denk dat is niet de kleur die ik heb besteld hij is oranje met bruin. en dat terwijl ik een bruin dekje heb besteld met een blauw randje met bijbehoorende mutsjes.
ik heb hun een foto laten zien van welke ik zoek krijg ik van hun de kleur door dus ik besteld en nu is het de verkeerde wat nu doen?
ik heb die lui een email gestuurd want dit dekje zoek ik natuurlijk niet.
wat zouden jullie doen.
dat was dan 16 juni dit jaar en nu zit je in augustus en nog heb ik het mutsje niet. het dekje + 1 mutsje heb ik maar het 2 de mutsje heb ik nog steeds niet kleur is niet op voorraad. als het te lang duurd bellen we je. 3 weken terug gebeld niks hun aan de lijn ja stuur ma een email met je klacht.![]()
gedaan maar of ze die hebben gelezen geen idee. gebeld ja is niet doorgegeven. ze zouden het vandaag weer doorgeven maar ben nu weer verder en nog niks.
bestel er niet wat weer
oudehinken schreef:moest een email sturen met mijn gegevens dat gedaan tijdje terug al maar nog niks.
ben dus benieuwd wanneer ik het geld binnen krijg.
Citaat:Hier heb ik dus mijn bitje besteld..
nog steeds niets ontvangen..
K heb dan wel via eenmalige machtiging betaald maar k had mn bit nu wel eens binnen moeten hebben..??!!
Citaat:Nou kreeg ik het bericht via mail dat ze niet meer in voorraad zijn??!!
dollie83 schreef:daar gaan we weer, openlijk iemand afmaken en de poten onder zijn stoel te zagen.
dan ik heb nare ervaringen met van triest. moet je dan de reactie's eens horen...... dat mag niet, hem mag je niet voor publiekelijk voor banketstaaf zetten, maar andere weer wel.
schei toch uit, als het je niet zint bestel je gewoon niet meer maar doe dat niet kinderachtig meteen allemaal op bokt zetten.
thaollat schreef:(en jah ik had graag wat positiefs willen neerzetten maar helaas..
lorelei schreef:ik heb al vaak besteld bij piaffe,en altijd binnen 3 dagen in huis.en als er iets niet op vorraad was werd ik meteen gebeld,of gemaild.dus dat zinnetje van jammer dat ze de klanten niet op de hoogte houden of een artikel wel of niet op voorraad is vind ik niet toepassend.
JazzOrlando schreef:Je zou bijna om een slotje gaan vragen.....
Bij elk bedrijf hebben mensen negatieve en anderen juist heel positieve ervaringen!
De negatieve dingen hoor je altijd sneller en dan schreeuwen mensen harder dan bij een goede ervaring!
Ik ben 1 van de mensen die heel erg blij is met Piaffe