junioren wedstrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Re: junioren wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:25

doe eens rustig, niet meteen jezelf de grond in boren, wat ging er mis?! er zullen toch ook goede stukken in hebben gezeten! was je echt zo zenuwachtig??
volgende keer beter, wie gaat er naar oirschot???

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:25

missmiekie schreef:
hmmm sorry ben mn vertrouwen in veel juryleden van de oude garde beetje verloren, reden weten?! pb maar, ik ga dat niet hiero in dit topic openbaar zetten! En ik meen het serieus, dat de bondscoach naar een nieuwer jurylid is gelopen toen hij diederik op 60% had gezet, dat kaderleden min, 64 % horen te hebben

Ik wil je ook niet aanvallen ofzo. Je hebt ook wel gelijk dat je als kaderlid een wat hogere score haalt. Natuurlijk moet je je eerst in de kijker rijden, maar het is niet zo dat de juryleden je ver onderwaarderen. Als je een voldoende proef hebt laten zien, dan scoren ze je ook wel rond de 60%.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:27

tja, ik vind het toch niet kloppen, MAAR lang leven meneer van gansewinkel ik heb hem gister eventjes gesproken en hij gaat het systeem qua juryleden een beetje veranderen, in de vorm van: nieuwe juryleden meer laten jureren en de oude garde een beetje minder. Dit omdat hij ook vindt, dat het niet meer klopt, hij staat regelmatig te kijken en hij krijgt de laatste tijd ook een beetje het gevoel dat de punten niet altijd geheel kloppen

kadir4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:32

ik start in oirschot.. jij ook?

kadir4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:33

powiepower schreef:
ik had bijvoorbeeld 55,9 en 56,41% en neeeeee! ik was niet tevreden

ik baal enorm van mezelf...was zelf veel te zenuwachtig maarjah mn paardje was wel heel erg braaf

volgende keer moet ik eens fatsoenlijk gaan rijden...misschien dat ik dan eens wat betere percentages heb

hee wat voor kleur paardje heb je misschien heb ik je wel gezien:)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:37

@ sanne klinkt makkelijker: ehm denk t niet, junioren: neej dank je heb er echt een hekel aan

kadir4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:39

haha hoezo een hekell?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:44

gewoon, dat vriendjespolitiek en gewoon tja weet ik het heb er gewoon een hekel aan ik rijd liever een zz-l proef dan een jun proef terwijl ik bij de jun hoger scoor als soms bij de zz-l mja

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:49

Hee ik was er vandaag ook ff! Ik heb jullie allemaal zien rijden, maar de juryleden had het vandaag goed gezien. Vele Junioren waren echt nog niet toe aan dit niveau! Sommige uitslagen kloppen niet, want Marjolein had met Ghostbuster 68!% en 66%. En Frances Blommers had 64 en 59. Maarja een kleinigheidje FF over de bekende namen, degene die rood gedrukt stonden die hebben ook goed gereden vandaag zonder meer!! Vooral Lotje ging echt heel goed. En Jarissa van Silfhout had 62 en het was ook gewoon niet super ofzo maar wel netjes afgewerkt. En dat werd door velen bij de Junioren niet gedaan. En dat maakt toch het onderscheid. Daisy Kuipers heb ik ook gezien, haar had ik op Almelo al eens zien rijden en die vond ik toen vele malen beter. Maar dat zal wel aan de zenuwen gelegen hebben. Want het is natuurlijk super spannend en die meiden zijn ook nog maar 14/15/16!

Ik was er om een goede vriend van mij te supporten bij de YR. En daar was echt wel eerlijk gejureerd, wanthet was het gewoon nog NET niet, echt heel jammer natuurlijk, maar dan is 2 keer 59,2% gewoon echt heel redelijk.

powiepower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 20:51

kadir4ever zei:
hee wat voor kleur paardje heb je misschien heb ik je wel gezien

mijn paard is gewoon bruin btje naar de donkere kant

op wat voor paard zat jij? of had je niet gereden?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:52

mag ik vragen bij wie jij ging kijken ? trouwens weet jij de uitslagen van de young riders????
ik weet hoe oud ze zijn ik ben ook net 15, dus weet wel hoe het werkt maareh wie gaat er nog meer naar oirschot?! ik denk dat ik heel misschien mee doe, maar dan zeg ik er ook bij, heeeeeel misschien

powiepower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 20:54

missmiekie schreef:
doe eens rustig, niet meteen jezelf de grond in boren, wat ging er mis?! er zullen toch ook goede stukken in hebben gezeten! was je echt zo zenuwachtig??
volgende keer beter, wie gaat er naar oirschot???

nou...het kwam misschien negatiever over dan dat ik het bedoel...sorry

maar ik baal er dan gewoon zo van dat IK degene ben die het niet goed doet...dan heb ik zo'n braaf paard en dan ben ik gewoon zo zenuwachtig dat ik hem niet goed rij ....mjah daar leer je van zeker....en het was echt omdat het de eerste keer was...stond voor mn proef al helemaal te shaken...maarjahhh

kadir4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:59

powiepower schreef:
kadir4ever zei:
hee wat voor kleur paardje heb je misschien heb ik je wel gezien

mijn paard is gewoon bruin btje naar de donkere kant

op wat voor paard zat jij? of had je niet gereden?

ik ook donkerbruin paardje..

wie start er nog meer in Oirschot? ik wel

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:00

zoals ik al zei ehm heeeeel misschien

kadir4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:10

ok:P

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:12

haha heel heel heeeeel misschien kan er niet iemand van jullie gewoon gezellig bij mij int zz-licht komen rijden, ik heb nl niet zo'n zin om jun te starten, maar ipv ik bij jullie starten kan t natuurlijk ook andersom

kadir4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:14

haha eerst ga ik even.. me juniore Proeve Goed rijde.. daarna kom ik bij jou ook rijde..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:15

*snik snik* t kan toch ook allebei

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:18

Ik kom wel bij jou Missmiekie Heb 9 oktober mn eerste ZZ-licht wedstrijd.

kadir4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:19

moet eerst effe 15 winst rijde.. dik.. kom net kijke bij de Juniore.. dus dan ben ik helemaal een Gup in de zzlicht:P

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:20

@chalotje eindelijk yeaahhh toch nog iemand gevonden, alleen ehm de 9e start ik nog niet eind vd maand in oude tonge geloof ik( eind van oktober he )

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:23

missmiekie schreef:
@chalotje eindelijk yeaahhh toch nog iemand gevonden, alleen ehm de 9e start ik nog niet eind vd maand in oude tonge geloof ik( eind van oktober he )

Ik denk dat ik daar niet heen ga (misschien ook wel hoor, maar is wel beetje ver)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:25

waar woon jij, ja haaksbergen, maar waar ligt dat?

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:26

Ik was bij Jean-rene wezen kijken. Maar ik heb er de hele dag gezeten hoor, heerlijk in het zonnetje Maarre hier wat uitslagen houdt me er niet aan. Het is niet helemaal kloppend
1 Elisa Swanenberg 70%
Jenny Schreven 68
Inge Verbeek 67
Eva de Man 59
Jean-Rene Luijmes 59
Carmen van der Mark 64
Vienna Romp 61
Michelle Goedkoop 60
Bibi van Berkel ?? iets van 67 dacht ik
Wenda Welten 56
Dominique van der Horst 61
Desiree Senden 65
Verder zou ik het echt niet meer weten.

Na vandaag heb ik echt zin om YR te gaan starten, maar ik moet eerst proberen een redelijke zz licht proef neer te gaan zetten En dan ben ik van plan om als dat lukt 22 oktober in Oirschot YR te starten, maar alleen als Pasteurtje zo blijft lopen als nu! Verder denk ik persoonlijk dat het heel leuk is om in die jeugdrubrieken te starten, want het lijkt me heel leerzaam en je krijgt echt opmerkingen waar je wat mee kunt.

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:26

ben ook weer terug!
Wij hadden gelukkig geen last van omleidingen enzo, alleen wel dat ze vergeten waren om de zadelkamer van het slot te halen zodat ik een half uur moest wachten voor ik bij m'n spullen kwam

m'n 1e proef was ie knetter debiel en ging ook heel slecht, hij draaide zich gewoon om en wou niet meer langs het juryhokje, had 57. nog wat%
De 2e proef ging het gelukkig al beter, was nog niet helemaal tevreden maar was daar 6e geworden met 61, nog wat %

In oktober heb ik ook mijn 1e zz-licht wedstrijd geloof ik, weet alleen niet waar