Merilyn schreef:Ik mocht het volgen in Alblasserdam, maar ivm verhuizing aangezien mijn relatie om zeep is gaat het niet door. Utrecht zat al tsjokkie vol.
Kan ik niet op jou plekkie in Alblasserdam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Merilyn schreef:Ik mocht het volgen in Alblasserdam, maar ivm verhuizing aangezien mijn relatie om zeep is gaat het niet door. Utrecht zat al tsjokkie vol.
Raiza schreef:Was het zo erg? Vertel
amondi schreef:Vraag even aan GCJ112 wat je terug krijgt: Ja mag 5 minuten voor God spelen. En dat lijkt me onbetaalbaar.
JolandaVrind schreef:ik leer via school jurie te worden maar dan alleen voor manege wedstrijden.
Ooit wil ik nog wel de curses doen voor ook officiele wedstrijden.
Alanta schreef:dan mag je eerst wel eens normaal leren schrijven!
CGJ12 schreef:KarinvdM schreef:CGJ, mag ik een keer een beroep op je doen tijdens de cursus? Of op Houston?
IM of IZ?
Je weet dat ik het verrek om een helm op te zetten..........
Tyrza schreef:Ja okee, maar specifiek de reglementen leren en al die aparte zinnetjes wat correct en niet correct is valt nog niet mee hoor
Wat betreft cijfers geven bij video opnames zat ik er niet vaak naast, dus dat stemt hoopvolMaar ja, eerst maar eens concentreren op het theorie gedeelte:
Wat is het doel van de dressuur? Ehm.....