Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ragne schreef:Maar Sven heeft internationaal wel naam, ik begrijp de keuze voor Sven wel. Laurens als jonge combinatie heeft het super gedaan, maar wat als de jury het nou niet waardeerde? Internationaal gezien ligt het nu eenmaal zo, dat 'nieuwelingen' de tijd nodig hebben om gewaardeerd te worden.
Kirsten met Jazz meenemen was daarom geen goede optie. Nauwelijks internationaal gelopen en een EK is ook niet niks qua druk voor een jonge combinatie. Sven heeft al aangetoond dat hij met die druk om kan gaan
Kaja schreef:Maarre.... Jarwo wie??
Ilzas schreef:Kaja schreef:Maarre.... Jarwo wie??
Ik neem aan Jarwo van Antoinette Faland?
vossie schreef:Denk dat als ze beiden een goede dag hebben dat het nog wel eens een verassing kan zijn!
Raiza schreef:Ik vind het een leuke kans voor Kirsten om ervaring op te doen, en het gaat toch om de beste drie combinaties van ieder land.
Als edward en Lingh weer helemaal in vorm zijn, moet dat samen met Anky en Laurens helemaal gaan lukken, ongeacht wie de vierde combinatie is.
Zeker als de juryleden ook het commentaar "opgevangen" hebben dat Laurens aan de lage kant gejureerd was en dit in Aken even rechttrekken![]()
Tyrza schreef:Ach, dan heb je nog Krack C en Gribaldi
Dickie schreef:Misschien gaat Ed straks wel niet met Joker maar met Krack verder!![]()
Urielle schreef:Raiza schreef:Ik vind het een leuke kans voor Kirsten om ervaring op te doen, en het gaat toch om de beste drie combinaties van ieder land.
Als edward en Lingh weer helemaal in vorm zijn, moet dat samen met Anky en Laurens helemaal gaan lukken, ongeacht wie de vierde combinatie is.
Zeker als de juryleden ook het commentaar "opgevangen" hebben dat Laurens aan de lage kant gejureerd was en dit in Aken even rechttrekken![]()
Als Salinero of Lingh zich blesseren hebben we anders wel een probleem, dan wordt de druk op twee 'jonge' combinaties wel erg groot of zou Sven het dan toch ineens op moeten knappen als reserve?
conny14 schreef:mag krack een keertje rust hebben? die heeft ook nog een 2e baan he..