Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoukie schreef::oo Wat een verschrikkelijk lelijk topic zeg! We hebben het over een meisje van 11, vergeten jullie dat ineens allemaal ofzo?
Het is nu eenmaal zo dat sommigen meer geluk hebben dan anderen qua steun van ouders, zowel financieel als persoonlijk. Toch geen reden om in dit geval Maria zo aan te vallen? Jaloezie is iets menselijks, maar probeer wel om te relativeren.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat ze samen met Milkshake en haar andere pony's mooie dingen gaat doen voor de Nederlandse dressuursport!
Barbara_m schreef:Jaloezie overheerst in dit topic...
Ilindra schreef:Als ik zoveel toppony's had wist ik het wel.
Niks geen pony-dressuur EK maar op naar het WK pony-vierspannen
MissesYou schreef:Barbara_m schreef:Jaloezie overheerst in dit topic...
Dat slaat echt helemaal nergens op! Jij vind dat iedereen jarloers is die het niet normaal vind dat een meisje van 11 4 toppony's onder haar kont heeft. Dan wil ik niet weten wat jij wle normaal vind. Er is toch niemand geweest die zegt: ik hoop dat het niks word met haar pony's, integendeel iedereen zegt ik wens haar veel geluk etc. Dus waar haar je het vandaan dat dit daarmee overheerst
amondi schreef:Die kans krijgen "wij" niet en als ik hem persoonlijk zou krijgen( let wel ik ben 46) dan zou ik daar überhaupt niet mee in de publiciteit willen komen. Maar die mediaaandacht komt niet van Bokt maar van Eurodressage.com
Dat slaat echt helemaal nergens op! Jij vind dat iedereen jarloers is die het niet normaal vind dat een meisje van 11 4 toppony's onder haar kont heeft. Dan wil ik niet weten wat jij wle normaal vind. Er is toch niemand geweest die zegt: ik hoop dat het niks word met haar pony's, integendeel iedereen zegt ik wens haar veel geluk etc. Dus waar haar je het vandaan dat dit daarmee overheerst
MissesYou schreef:Je moet je in de paardenwereld niet stom houden. Als je bekent maakt dat je snel achter elkaar 2 Fei-pony's koopt kun je het gewoon verwachten
. Zo gaat het nou eenmaal altijd. De mensen met geld worden vaak gezien als arrogant en dus heeft iedereen er wel wat over te zeggen. Maar een meeisje van 11 moet die druk niet hebben van heel de ponywereld omdat zij het nu wel even doet met haar 4 pony's dat is niet gezond voor zo'n jong meisje. En echt iedereen hier op bokt zegt gewoon wat ze ervan vinden dus als het het haar niet zouden gunnen zouden ze ook niet zegge: oh wat leuk.. nee echt niet daar is bokt tegenwoordig veelste eerlijk voor!!
MissesYou schreef:Maar een meisje van 11 moet die druk niet hebben van heel de ponywereld omdat zij het nu wel even doet met haar 4 pony's dat is niet gezond voor zo'n jong meisje.
maxxie schreef:MissesYou schreef:Maar een meisje van 11 moet die druk niet hebben van heel de ponywereld omdat zij het nu wel even doet met haar 4 pony's dat is niet gezond voor zo'n jong meisje.
En dit is nu denk ik waar het bij vele omgaat. Dat is geen jaloezie.