Dat was vanaf pagina 1 al duidelijk maar om hier nou zo'n anti terreur éénheid te starten tegen synthesizer muziek wat de gemiddelde toeschouwer niet eens herkend

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Magique schreef:maar om hier nou zo'n anti terreur éénheid te starten tegen synthesizer muziek wat de gemiddelde toeschouwer niet eens herkend
WWWiske schreef:Ja eens met Magique, ik vind dit ook echt heel erg flauw.
Het gaat uiteindelijk toch om je eigen rijden en niet om het studiowerk van Theo of Oot (of al die andere kurmakers)![]()
ik zet gewoon de Matteus Passion op, is geen syntesizer muziek, dus dan heb ik de helft van mijn punten al binnen als ik het geloven moet en die andere helft van de punten rijd ik er zelf wel bij.
Horsedances schreef:Nee dat zeg ik niet; net zoals nergens geschreven staat dat zang niet mag, maar er zijn allerlei symposiums waar het wordt afgeraden, elke jurylid moet er maar mee doen wat ze willen, en zo is het ook met synthesizer muziek.
Verder vindt ik het als muzikant ook helemaal niks, nada, nothing. Als je weet dat een echte viool miljoenen klankkleuren heeft, dan ga je toch niet proberen om dit onder één of zelfs honderd toetsen te stoppen.
IMHO verkracht je dan de grote schakering aan klankkleuren die zo'n instrument heeft.
Theo
WWWiske schreef:Ja eens met Magique, ik vind dit ook echt heel erg flauw.
Het gaat uiteindelijk toch om je eigen rijden en niet om het studiowerk van Theo of Oot (of al die andere kurmakers)![]()
ik zet gewoon de Matteus Passion op, is geen syntesizer muziek, dus dan heb ik de helft van mijn punten al binnen als ik het geloven moet en die andere helft van de punten rijd ik er zelf wel bij.
oot123"]
Ik wens je heel veel geluk met de küren en we gaan elkaar zeker nog een keer spreken of zien. 1 ding is zeker.......
We gaan elkaar horen!!!
[/quote]
[quote="Horsedances schreef:In Weert mogen nu alle Inter-I rijders de kür rijden etc..etc..etc..., tussendoor is ook nog Addington (UK)
Theo
Angeliek schreef:Voor een kür klinkt 'Music was my first love' heel erg machtig, en natuurlijk 'Eye of the tiger'. Het moet natuurlijk wel bij je paard passen. Een heel erg massaal, loch paard pas niet op de lichtvoetige muziek van tinkerbell ofzo![]()
Rockey balboa geeft ook een kick!
kadans16 schreef:@ Randy
Oh ,maar ik ga die ook niet op wedstrijden rijden.
Ik wil voor het Z1 geen kur hebben.Als ik Z2 kan starten wil ik er wél eentje laten maken.dan kan ik hem tenminste vaker gebruiken.
Maar deze maak ik voor school als culturele activiteit
Je moet iets met dans /toneel / choreografie doen en ik heb
gevraagd of ik ook een kur mocht maken.Dat was goed vond de leraar.
Dus hoef ik in ieder geval niet zelf te dansen.
Citaat:Dusss, als jullie populaie nummers kunnen leveren, in instrumentale versie, bv op een cd o.i.d. dan krijg je een hele grote klantenkring (nl ons thuishobby-isten) die graag zelf probeert passende muziek te maken, maar de goede middelen niet heeft.
Nadiene schreef:Ik vind een aantal dingen belangrijk, het moet zonder (gezongen) teksten zijn, dus alleen muziek, stijl maakt niet uit, als het maar bij je paard past, qua type, uitstraling en cadans!, vaak is de muziekmaat net te snel of net te langzaam voor je paard.
En dan moet het ook nog een beetje bij je proef passen...
Ik heb al gereden op western-muziek, synthesizer-muziek, efteling-muziek, klassiek, en wil graag nog eens rijden op de muziek van Vanessa Mae (electrische viool).
Soms hoor ik ook wel hip-hop of rocknummers waarvan ik denk, goh, ook leuk maar ja waar haal ik alleen de muziek vandaan, zonder teksten er doorheen.....
Dusss, als jullie populaie nummers kunnen leveren, in instrumentale versie, bv op een cd o.i.d. dan krijg je een hele grote klantenkring (nl ons thuishobby-isten) die graag zelf probeert passende muziek te maken, maar de goede middelen niet heeft.
Citaat:Vinden jullie dat er per oefening een ander muziekje moet zijn of tijdens het volte hetzelfde deuntje als bij een gebroken lijn of what ever?
Citaat:Zou je dan een ander muziekje doen omdat het een andere oefening is? Wordt het dan niet te onrustig?