Tyrza vs Anky, Edward, Tineke, Marlies, Imke,Arjen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:45

Fitzroy"]
[quote="astridh schreef:

Overigens pipo als die meneer jager is wie ik denk dat het is dan had ik verwacht dat hij pas was gaan starten als zijn paard klaar is om 60% te rijden. Dat is toch de meneer die het een blamage vind als je een Z2 proef gaat starten als je paard de wissels nog niet goed beheerst Cool Haha!

*LOL* *LOL* , jij zegt het, ik dacht het Knipoog
Waarschijnlijk beheerst hij wel de wissels maar lukt de rest nog niet zo Knipoog
[/quote]

Oh sorry maar moet stiekem toch wel beetje lachen...ik weet het het mag niet; leedvermaak.....*ligt gierend van het lachen onder de stoel*

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 11:37

*grijns* Jullie zijn echt gemeen Knipoog Haha!

Goed, paardje is gedaan... dus ik kan strakjes naar Ermelo afreizen.
Ik wil mooie paarden, proefjes en goede dressuur zien.
Helaas is het weer vandaag minder dan gisteren!

Tyrza... succes vandaag!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:01

ook al ben ik wat laat Tyrza super veel succes. Tolstoi is echt een geweldig paard, hopen dat hij het nu wat minder eng vind..

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 17:45

Zo heey er is weer goed gereden aan de uitslagen te zien. Edward gaat als een speer. Ik ben benieuwd wie als 4e het team gaat aanvullen. Daarnaast vindt ik het ontzettend knap van gribaldi dat ie in al dat geweld nu op de 7e plek staat. Petje af hoor!

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:21

Weet iemand hoe tyrza vandaag gereden heeft?

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:23

ik ben ook benieuwd..

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:29

ben ook erg benieuwd naar de rest...... een paar mensen die ik ken gingen er heen, maar ik heb ze nog niet gebeld....

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:02

Ja ik weet het, ze had geen wp. Ik geloof 57%! Ik zag niet echt fouten door spanning, maar het miste naar mijn idee nog teveel voor een wp.
Edward heeft wederom gewonnen met 77% Echt super gereden!! OK dan!+:)+ Zo mooi!! Antoinette was 2e met 75%, ook super, maar miste soms iets uitstraling!!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:03

Volgens mij is edward niet meer te houwen Haha! Haha! Weet iemand waar de rest van de uitslagen te vinden zijn??

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:06

Wauw wat goed van Edward zeg!!! En Antoinette ook OK dan! . Ja ben ook ERG benieuwd naar de rest van de uitslagen!!!! Mijn instructrice reed nog mee in de Prix St. Georges... duss wil graag de uitslagen zien!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:07

Verslag en video zijn in aantocht Haha!

Kunnen jullie het allemaal (terug) kijken. Knipoog

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:28

Klopte het dat ie minder gespannen was dan gister?? Ik kon het er nu namelijk niet aan af zien! Ik vind dat je een mooi paardje hebt, heel elegant!! En sommige onderdelen zien er zooo simpel uit!! OK dan!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:04

Hij ging stukken beter dan gisteren. Was ondanks wat foutjes zeer tevreden Knipoog

Hij stond er beter aan. De overgangen piaffe passage waren nog niet helemaal, maar er zit verbetering in. Ach, de 60% is toch steeds weer in zicht Haha!

Ik ben supertrots op Tol.

Oh enne... Leuk dat er veel bokkers waren! Tol vond het heerlijk, al die aandacht! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:35

Ik ben er ook geweest en ik heb echt een top-dag gehad!!

Eerst natuurlijk gekeken naar Gribeltje en Edje. Gribel had de kriebel in de kont. *LOL* Nou ja, kont, Gribeltje had zijn vaste ochtend-wip op het fantoom moeten missen en daardoor had hij hier en daar wat moeite met de concentratie. Maar voor zo'n jong GP combi is het natuurlijk top dat je dan toch nog 67% kunt scoren. Dat zegt wel iets over de goede stukken en de groei mogelijkheid die deze combi nog heeft. Vooral de piaffe was bijzonder goed.

Toen gekeken naar Tol en Tyrza. En wat is die Tol een lekker ding Ik vond het vreselijk leuk om jullie een keer irl te hebben zien rijden. Jammer dat jullie net niet op die 60% zaten maar die gaan vast en zeker komen!!

Het laatste uur was helemaal fantasstisch, alle toppers heb ik stuk voor stuk voorbij zien komen. En omdat ik me had genesteld op de heuvel tussen losrijring en rijbaan kon ik alles volgen.

De proef van Edward met Lingh was echt adembenemend. Ik heb ze nog nooit zo goed en fijn in de ring gezien wij gingen echt helemaal uit ons dak tijdens zijn proef want we wisten dat dit gewoon ongekend goed was. Na de proef riep ik al dat dit wel eens 78% zou kunnen worden. Even later kwam de score: 77,88%. GRANDIOOS!!!

Later hebben we nog even met Edward en Nicole gesproken en die waren ook dolgelukkig met deze proef en de eerste plek. Met deze score heeft Edward zijn collega's ver achter zich gelaten. Ik heb zelfs het protocol nog even in mogen kijken en dat stond gewoon vet vol met 8-en en 9-ens en vreselijk leuk positief commentaar van de juryleden.

Als laatste heb ik nog gekeken naar Alex van Silfhout en dat is toch wel iemand die veel respect verdiend. Hij reed een hele goede proef en kreeg daarvoor een verdienstelijke 4de plaats. Ik ben benieuwd of zijn naam nog genoemd gaat worden voor Athene.

Tot zo ver mijn verslagje.

op naar Nijmegen!!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:44

gaat er toevallig ook nog iemand morgen Bloos

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:54

Gisteren stonden de uitslagen er zo op OK dan!
En nu nog steeds niets Verdrietig

En ik wil zo graag weten hoe de andere combinaties het vandaag gedaan hebben.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 00:29

Ja ik ga morgen! Ben vrijdag ook al geweest en had vandaag héél graag nog eens de GP willen zien, maar helaas; duty calls....

Jammer dat de uitslagen van vandaag nog niet op i-net staan, daarvoor zette ik eigenlijk nog even de pc aan. Maar ja, je bent verslaafd of niet he..... Knipoog:D

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 01:51

De uitslagen staan echt al een heel tijdje op de website van ZZGP hoor. Je moet alleen af en toe de F5-toets indrukken, of je pagina vernieuwen. Het werkt nl zo. Eerst kijkt je computer of je de pagina al op je eigen systeem hebt staan (in-cache), zo ja dan krijg je die te zien, Zo nee, dan gaat je computer bij je service-provider kijken of die de pagina nog (in-cache) heeft staan. Zo ja, dan krijg je die te zien. Pas als dit niet het geval is krijg je de laatste versie van de pagina op de ZZGP site te zien ! Door F5 in te drukken krijgen je altijd de nieuwste versie van de pagina. Dus altijd even op de F5-toets drukken.

Succes

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 07:54

Ja, de uitslagen zijn er nu hoor!!!!!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 10:40

Nagelbijten / Gniffelen
Mijn instructrice heeft gewoon met dik 2 procent Tineke Bartels met Sunrise er uit gereden Party!!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 10:41

Sjuimpje schreef:
:=
Mijn instructrice heeft gewoon met dik 2 procent Tineke Bartels met Sunrise er uit gereden Party!!

hahaha mooi man!!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 11:40

Jippie schreef:
Als laatste heb ik nog gekeken naar Alex van Silfhout en dat is toch wel iemand die veel respect verdiend. Hij reed een hele goede proef en kreeg daarvoor een verdienstelijke 4de plaats. Ik ben benieuwd of zijn naam nog genoemd gaat worden voor Athene.

Dát zou wel heel erg leuk zijn!
Ik hoop het echt heeel erg voor hem, dat verdient ie echt!
(als 'ie nou op de volgende observatiewedstrijden Marlies er even afrijdt dan ben ik tevreden *LOL*)

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 11:46

Ik hoop het niet Bloos
Nimbly gaat super correct, maar mist voor mij echt dat gouden draadje...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 13:15

Ik hoop het ook van harte voor Alex. Als iemand het inderdaad verdient heeft is hij het wel Maar ik ben bang dat het te vroeg komt.

Dat gouden draadje vind ik niet zo'n probleem. Rusty vind ik persoonlijk nu ook niet echt het gouden draadje hebben en die heeft daar ook nooit last van gehad.
Overigens vind ik Salinero ook geen gouden draadje hebben (zal ik wel de enige in zijn) maar Lingh bijvoorbeeld juist weer wel.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 14:10

ThePast03, wat betreft Salinero ben ik het in elk geval wél met je eens! Ik vind het ook niet zo'n heel bijzonder paard (maar presteren doet ie natuurlijk wel!), hij mist ook net iets, vooral in zn manier van lopen ofzo.. ikweet niet.