Na jaren gestopt te zijn nu een jonge pony aangeschaft . Onbekende koudbloed kruising van 150 hoog.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joey was onze eerste eigen paardje (1.52, mix met arabisch bloed, appaloosa stipjes, roodschimmel, Roan), fantastische dierbare pony van mijn moeder en mij. Van 3 tot 28 jaar heeft hij bij ons mogen zijn. (2022).
Hij zat hoog in Arabisch bloed met een beetje Welsh. Machtige pony, wát een karakter! Hij was 1.56m. Hij is van zijn 2e tot zijn 22e in mijn leven geweest (2018). De tijd met Joey en Ademo is 1 waar ik met zoveel liefde en plezier (en ook wel heimwee) naar terug kijk. Onbeschrijfelijk mooie tijd, zeker ook vanwege het delen van deze tijd, ervaringen, groei samen met mijn moeder en deze 2 regelrechte kanjers
En het vertrouwen wat we elkaar geven is voor mij heel speciaal, hij komt daarmee in de buurt van Ademo. Iets waarvan ik dacht dat dat niet mogelijk zou kunnen zijn.

Benfan schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn welsh gaat altijd mee als handpony. Gaat super goed. Zoeken nu een ruiter voor haar. Zo jammer dar ik geen 1.60 ben ofzo. Dan had ik er zelf op gekunt

BarbaravdW schreef:Hier geen pony maar een unicorn![ Afbeelding ]
Deze genas eerst best okee, maar is dinsdag terug open gesprongen. Zondag zag het er al wel wat vies uit, dus was te verwachten. Dus nu staat hij even onder het verband.. Hij is het er wel zelf niet mee eens, wil nog heeel graag iets doen. Dus dan maar wat wandelen aan de hand dit weekend.. Ninx schreef:BarbaravdW schreef:Hier geen pony maar een unicorn![ Afbeelding ]
Dat gaat over VOLWASSENEN met een pony he?!![]()
Blij setje zo
. Wel echt te leuk vooral door die sterren op de kont ook. noviceh schreef:Dravers zijn dravers, net zoals een haflinger een haflinger is. En daar bestaan ook veel leuke ponymaatjes van!Mijn voorlaatste draver was een grote e-pony waar ik endurance mee reed, dat was een fantastisch dier! Helaas op jonge leeftijd moeten laten inslapen ivm ernstige artrose.
[ Afbeelding ]