Net na aankoop kwam ik er achter dat die bij gerrel vink heeft gestaan. En dat die daar eerder tekoop werd aangeboden.
Ik heb hem opgebeld en gevraagd naar het paard toen vertelde hij me dat het paard levensgevaarlijk was en ik absoluut me kinderen er niet op moest laten en dat het paard door kopers gekeurd is en daarbij de hart ruis naar voren is gekomen
Toen heeft hij hem door een handelaar op laten halen en ik weet ook voor welke prijs hij aan die handelaar verkocht is.
Die handelaar heeft hem verkocht aan onze staleigenaar en zo heb ik het paard gekocht hij wist ook niets van die hartruis de ik heb hem direct helemaal laten keuren en toen kwamen we inderdaad die hartruis tegen
Hierop hebben we besloten eerst naar Gent tegaan om te kijken hoe ernstig het was.
Gelukkig viel het allemaal mee hij heeft een kleplek die vrij klein is en de kans bestaat dat hij er nog overheen groeit
Hij heeft ook een positief koop/verkoop advies gekregen en niets staat hem in de weg om normaal getraint te worden qel moet er 2 x per jaar naar zijn hart geluisterd worden of er geen verandering optreed dit is vorige week weer gedaan en het is nog steeds stabiel.
Na de uitslag hebben we besloten het paard te houden en hem een kans te geven.
Hier nogmaals de uitslag van Gent die ik net ook al had toegevoegd en nee het paard was geen koopje