bliksemflits schreef:Outfitje vandaag
Uiteraard heerlijk in het zonnetje gereden, maar binnen even een foto gemaakt
[ [url=m/KJ1l8y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil jullie op de foto zetten!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:Beige zit ik ook over te twijfelen! Tis lastig een kleur te vinden die mooi staat bij m'n zadel en kleurtjes, heb nu maar 2 goede broeken... Wil nog graag een mooiere donkerdere bruin maar wel een beetje een warme kleur, iemand tips?
bliksemflits schreef:Beige zit ik ook over te twijfelen! Tis lastig een kleur te vinden die mooi staat bij m'n zadel en kleurtjes, heb nu maar 2 goede broeken... Wil nog graag een mooiere donkerdere bruin maar wel een beetje een warme kleur, iemand tips?
Capriootje schreef:Mooi die leggings! Helaas alleen full grip en ik zoek juist zonder grip, valt nog niet mee. Maar volg het topic wel even!
Ik heb zelf veel navy en paard ook, plus zwart. Dus dat is vrij saai maar matcht altijd wel. Shirtjes vaak van Kingsland maar heb ook baselayers en polo’s van premier equine en schockemohle en die bevallen ook goed.
ginatje schreef:Capriootje schreef:Mooi die leggings! Helaas alleen full grip en ik zoek juist zonder grip, valt nog niet mee. Maar volg het topic wel even!
Ik heb zelf veel navy en paard ook, plus zwart. Dus dat is vrij saai maar matcht altijd wel. Shirtjes vaak van Kingsland maar heb ook baselayers en polo’s van premier equine en schockemohle en die bevallen ook goed.
Ik heb een aantal leggings van Kingsland met alleen kniegrip, vind ik zelf fijner dan full grip. Leggings zonder grip heb ik zelf nog nergens gezien eigenlijk..