Michelleex schreef:Dat is op de website erg makkelijk te vinden..
Gewoon even mailen voor een afspraak en de minimum prijs is uit mijn hoofd 469.
Dankjewel!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lienbono schreef:Ik heb momenteel lipica rijlaarzen. Eerst heb ik daar een paar wedstrijdlaarzen laten maken. Worden nu toch al 3 jaar elke week op wedstrijd gebruikt en zien er nog best oké uit. Lak begint wat te barsten, maar dat vind ik niet zo'n ramp. Verder zijn dat altijd super goede laarzen geweest..
Vorig jaar heb ik dan daar ook een paar trainingslaarzen laten maken. Ik was al niet 100% tevreden van hoe ze eruit zagen maar soit, het is mijn eigen keuze geweest om ze zo te laten maken dus daar moet ik niets over zeggen. Na 1 jaar intensief gebruik (daar ben ik wel eerlijk in, gemiddeld toch wel 2 à 3 uur per dag dat ik die aan heb) zien ze er echt helemaal niet uit. Op verschillende plaatsen is het leer gewoon aan het scheuren.. ik poets mijn laarzen elke dag en ik ben er ook zo zuinig mogelijk op. Maar nu ben ik dus toch wel op zoek naar een adresje waar ik degelijke laarzen kan laten maken. Mijn kuiten zijn vrij dik waardoor gewone laarzen zoals de niro, cavallo, petrie,.. niet mogelijk zijn. Zelfs bij maatwerk zouden deze niet helemaal passen (volgens de winkel, Emmers).
Dus ik lees hier even mee, hopelijk kan celeris een goede optie zijn. Verder kijk ik ook naar Derby, maar die lijken mij erg hard op lipica...
lienbono schreef:Roosje_ schreef:Ik twijfel tussen celeris polo en derby polo.. Lastig aangezien ik met geen van beide ervaring heb. Derby heeft een levertijd van 4 weken.
Ben ook benieuwd naar de ervaringen hierover.