Collie2008 schreef:Ik lees best vaak 'goedgekeurd met alleen maar 1tjes'. Vind dat altijd lastig te geloven hoor....![]()
Het is ook maar net welke DA ernaar kijkt en welk apparatuur er is gebruikt
Maar om over het topic door te gaan...
Stalgenootje van me is lang op zoek geweest naar een paard. Volgens mij had die 3 (of meer?) paarden laten keuren en allemaal gewoon echt niet goed op de foto. Die was al 1000 kwijt aan foto's en had nog geen paard. Vind dat echt treurig. Vind toch dat koper en verkoper elkaar tegemoet zouden moeten komen.
En er zijn genoeg paarden die al 3x afgekeurd zijn op de foto's, maar die toch nog steeds te koop blijven staan als 'keuren geen probleem' die mensen hopen dan gewoon iemand te treffen die niet zal gaan keuren terwijl ze weten dat het paard niet goed is, maar hoe bewijs je zoiets?
Zo heb ik er jaren geleden 1 laten keuren, die 3tjes had, (jong paard had nog niet veel gedaan, was het een oudere geweest had ik hem wel durven meenemen) uiteraard is die vervolgens gewoon verkocht aan iemand die hem niet op de foto heeft gezet. Overigens klinisch was ie perfect. Maar ik durfde het niet aan. (Sjol was toen al gepensioneerd en 1 die werkloos erbij staat is genoeg)

.