martine0503 schreef:Ajpam schreef:Eczeem doe jullie vele malen erger voor dan t is. M'n shetlander heeft hele ergen eczeem(als ik niks doe heeft ze geen manen meer en bloed ze overal. Maar ik zalf er nu in met een nieuw soort zalf en ze heeft gewoon geen last meer!
Wat bij jouw het werkt, hoeft bij een ander niet aan te slaan. Ik heb al diverse paarden naar de slacht zien gaan om zomereczeem.
Ja ook met verhalen dat ze aan de kust bijkomen (niet dus, en met het beste voer wat wel helpt! ook niet dus en dan nogmaar te zwijgen over de kast vol met middeltjes die dan ook niet helpen) en als 't niet lukt terug mogen komen....wat bij enkele al heel veel juridisch gedoe gaf en een hoop ellende en de paarden.....die lijden nog meer tot het moment ze opgehaald worden door de slager Vreselijk!
ze beseft het echt niet dat het hier d'r laatste kans was, jij hebt je best gedaan....hoe erg ook inslapen kost geld en bij slachten krijg je een vergoeding.
Ik zou als ik jou was die 2 overwegingen maken....zelf zou ik kiezen voor de laatste

invalide geschopt worden kost je meer dan je lief is (letterlijk en figuurlijk).

of ik ben gewoon te miepig hierin.
.