BH of sport BH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:24

Morris schreef:
Ik verwachtte de Europese maat 75e. Maar nu je het zo zegt, weet ik zo niet hoe de maten op de site staan vermeld.

Er staat helemaal geen maat informatie op de website. Maar jij verwachtte dus europees en kreeg 1 x europees en 1 keer internationaal? Dat is helemaal vaag. Ik zou dus nu niet eens meer overnieuw durven bestellen want geen idee welke maatvoering ze nou officieel aanhouden :7

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 12:04

xZiva_ schreef:
mamajolijn schreef:
Ik sport (volleybal, paardrijden en hardlopen) echt nooit meer zonder sportbeha!

Ik droeg eerst een Shockabsorber Level 4, maar ben overgestapt op de Moving Comfort Juno. Voordeel hiervan is dat hij aardig voorgevormd is, dus geen priemende borstjes (85D) meer. En borsten worden niet samengeplet.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Waar is die te krijgen? Ik hockey ook nog (en daarbij buk je, dus je kan je voorstellen wat er gebeurt) en ik heb dezelfde maat als jij hebt :D

Hier rolt er niks uit met bukken (ik duik nogal veel met volleybal ;) ). Ik heb ze gekocht bij http://www.sportbeha.com . Nette prijzen en prima service. Per mail en zelfs telefoon zijn ze vaak bereikbaar.

http://www.sportbeha.com/index.php?acti ... =8&lang=NL

Je hebt ook nog de Moving Comfort Fiona, zelfde voorkant maar zonder racerback

Afbeelding

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 12:10

Afbeelding

Sorry, kon het niet laten :=

Iefke_R

Re: BH of sport BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 11:59

Sportbh. Paardrijden is een sport van de 'zwaardere' categorie voor je borsten. Kijk idd maar in van die slowmotion filmpjes wat het met je voorgevel doet :-) Dus niet alleen maar een sportbh, maar ook nog eens een goede, in de goede maat ;-)

Kir_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:23

Ik rij ook gewoon met een gewone BH, maar ik kan me voorstellen dat een sport BH met een grotere boezem steviger zit. Afzakkende bandjes zijn soms wel heel vervelend met een gewone BH!

Midoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:50

Sportbeha! Heerlijk. Ik ben toe aan nieuwe maar durf niet zo goed via internet te bestellen, dus binnenkort maar eens langs een sportwinkel fietsen om te passen. Ik koop ze meestal bij een hardloopwinkel.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:54

Ik heb met mijn mini cup niks om vast te houden haha
Dus rijd met een gewone bh, als die goed past zakken de bandjes ook niet af :)

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 11:13

Een gewone BH. Maar dan wel van een goed merk helaas wel heel prijzig. €100,- ook hardlopen doe ik met deze BH. En ik heb geen kleine jongens maat e/f . Ik heb een dure sport BH maar dat vind ik niets staat ook nog eens niet mooi onder kleding.

Midoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 11:37

Marall schreef:
Een gewone BH. Maar dan wel van een goed merk helaas wel heel prijzig. €100,- ook hardlopen doe ik met deze BH. En ik heb geen kleine jongens maat e/f . Ik heb een dure sport BH maar dat vind ik niets staat ook nog eens niet mooi onder kleding.

Klinkt als een beha die zijn geld meer dan waard is. Van welk merk? Ik zoek goede gewone beha's voor een grote cup die nergens knellen.

LisavdW26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:16

met een gewone zakken de bandjes steeds af dat vind ik heel erg irritant

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:18

Denk dat het ook aan de cup maat ligt :p
ik heb D en moet echt een sportbh aan anders springen ze alle kanten op xD tevens gaan ze na 5 minuten echt pijn doen xD

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:41

Ik val dan ook in de kleinere maat maar ik kan het zeker merken als ik een gewone aan heb of een sport bh! Echt stukken fijner. Ik heb er een van Hunkemüller level 1. Was een tijdje geleden afgesprijsd van 30 naar 10 dus helemaal goed!

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 23:27

Midoy schreef:
Marall schreef:

Klinkt als een beha die zijn geld meer dan waard is. Van welk merk? Ik zoek goede gewone beha's voor een grote cup die nergens knellen.

Primma donna zit echt heel goed.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:40

Marall schreef:
Midoy schreef:

Primma donna zit echt heel goed.

Die droeg ik vroeger ook, maar ben overgestapt op sportbh's en gewone bh's van Panache. Zitten minstens even lekker, zijn een stuk goedkoper en ook nog eens veel minder oubollig...

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:24

xApple schreef:
Met een D cup zonder sportbeha is echt een ellende :') Ik draag altijd een gewone bh en daarover heen een sportbeha van de h&m, kan dan nog net ademhalen maar de boel zit lekker bij elkaar

Haha hier hetzelfde probleem zonder sport bh rijd echt niet lekker!

mtbch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 17:15

sportbeha! En als je er een wil kopen,voor 5 euro ze waren bij de Primark

Kim02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:25

Ik denk dat je dit gewoon zelf mag beslissen.. Ik rijd ook altijd met een normale, en heb hier nooit last van :j

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 10:10

Doorslaggevend moet zijn wat je fijn vindt en wat het beste is voor je lichaam. Ik heb een cup G, dus dat is heel simpel: sportbh!

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 10:32

Ik heb D cup en rij met gewone bh's (wel Marlies Dekkers) nooit last van afzakkende bandjes.

Nu heb ik voor het joggen een voorgevormde sport bh gekocht en ben benieuwd hoe dat zit met paardrijden. Ik wou perse voorgevormd omdat ik het vreselijk vind als je van die puntjes door je shirt heen ziet :roll:

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 10:37

Ik rijd bijna altijd met een sportBH. Ik merk wel echt verschil als ik met een gewone rijd. Al moet ik zeggen dat een gewone bh met daar over een strak hemdje ook wel gaat