Ga je nu met het paard wat niet in de trailer durft en snel schrikt en zelfs met jou erop naar beneden is gesprongen? Of met een ander paard? (Je spreekt jezelf tegen in dit topic.)
Hoe kom je erbij dat jijzelf een verzekering hebt die dit dekt? Je bent immers minderjarig. Denk je dat de WA verzekering van je ouders het dekt? Of heb je een ruiterbewijs waardoor je denkt dat je verzekerd bent?
Weet je al zeker dat het mag van de Schipper? Ik meen laatst een bordje te hebben gezien dat er geen paarden (meer) op mochten, maar misschien ben ik in de war. Ik gebruik wel meer pontjes.
(Als wandelaar.)Heb je al toestemming van de eigenaar? Ik rijd zelf een kudde haflingers bij en met twee van hen zou ik het zeker durfen alleen weet ik zeker dat de eigenaresse het geen goed idee vind en dus doe ik het niet.
Je bent nog niet in het bos na de pont. Dan krijg je nog een stuk provinciale weg waar je waarschijnlijk vanuit het oogpunt dat het veiliger zou zijn op het fietspad gaat rijden. (Ookal hoor je officieel in de berm of zelfs op de provinciale weg.) Dat fietspad is erg geliefd in de lente/zomer met oa mensen die naar hun werk gaan op de fiets, dagjes mensen, wielrenners (Die vond jij nogal vervelend, toch? want ja, die gaan zeker rakelinks langs je rijden.) Wandelaars (Er is geen voetpad.) en nog veel meer mensen. Heel druk dus. Opzich geen probleem als je een bomproef paard hebt, maar naar wat ik lees heb je die dus niet.
rustige tijdstippen zijn er niet veel in de lente/zomer.
Ik lees in dit topic verschillende verhalen dat het wel goed gegaan is, maar zelden dat dit alleen gedaan is. paarden zijn toch kuddedieren en vaak als er eentje gaat, volgt de rest. Is er een mogelijkheid dat je eht met een heel braaf bomvast paard gaat proberen? Dus met zn 2en? En kan je misschien de hulp van iemand (Eigenaresse?) inroepen die met je mee gaat?
Ik raad het je niet meteen af, maar wel om alleen te gaan. Succes en ben benieuwd wat het gaat worden.