Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
is gewoon gratis verkrijgbaar en het gaat vanzelf dus je hoeft hem niet op of af te doen! Wat een kwaliteit... Heb wel voor wit gekozen, niet slim. Blijven vlekken zo goed in zitten
kan van -30 tot +35!! Te gek gewoon!! Batlow schreef:Ik heb zo'n hele mooi deken van haar. Weet niet welk merk, wel kwaliteit volgens mijis gewoon gratis verkrijgbaar en het gaat vanzelf dus je hoeft hem niet op of af te doen! Wat een kwaliteit... Heb wel voor wit gekozen, niet slim. Blijven vlekken zo goed in zitten
kan van -30 tot +35!! Te gek gewoon!!
maar dat is meer toeval dan bewust gedaan, deken was waterdicht en was een prikkie dus gewoon meegenomen. Op stal krijgt ze nog helemaal geen deken om en als het niet regent staat ze ook gewoon in d'r blote billen buiten en dat probeer ik zo lang mogelijk aan te houden
wel krijgt hij nu 1/4 muesli. omdat hij dit echt nodig heeft! s'zomers krijgt hij gewoon veel minder omdat hij dan op het land staat. dus vindt het dan onzin om hem zoveel bij te voeren. wel staan ze nu nog 24/7 buiten. Denk dat ze deze week misschien nog naar binnen gaan. SuperAssie schreef:En hoe werkt dit?
Kun je hier verschillende diktes in 'maken'?
*sorry, dit word mijn eerste eigen paard en mijn vorige verzorgpaarden hadden nooit dekens op, dus ben een beetje deken-noob hier*

deess schreef:op het moment dat je t zelf ineens ook koud krijgt en een trui aan doet, doe ik mijn paard al een deken op. dan ben je er voor aan,dat hij zn haren op zet. ook als het later gaat vriezen verander ik het weer . tussentijds niet zo heel erg, tenzij het veel warmer wordt, maar op de momenten dat het ineens veel frisser is moet je reageren heb ik gemerkt. anders maken ze haar aan