Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luniek schreef:Zonder cap rijden is natuurlijk (voor volwassenen dan) eigen keus, maar toch blijf ik het dom vinden om onnodig risico te nemen. Er kan gewoon altijd wat gebeuren als je met paarden werkt. Ik heb het zelf vaak genoeg meegemaakt. En dat het niet altijd even lekker zit dat is dan jammer. Voor mij hoort een cap gewoon bij paardrijden. Gelukkig heb ik vanaf dat ik begon met paardrijden toen ik 8 was tot nu nog nooit zonder cap gereden. Het moest natuurlijk toen ik klein was van mijn ouders, maar ik zou het zelf ook nooit in mijn hoofd halen om zonder te gaan rijden. Ook niet stiekem. En dat is maar goed ook want ik ben al een aantal keer raar terechtgekomen bij het vallen. Ik ben laatst één keer opgestegen en toen bleek dat ik mijn cap was vergeten. Ik ben meteen weer afgestegen, het voelde gewoon kaal en onbeschermd zonder cap.
Fiction schreef:Ze zijn niet mooi, en niet handig, maar ze helpen je wel als je valt van je paard. En tegen de tijd dat dat gebeurt, ben je erg blij dat je er eentje op je hoofd hebt. Tevens houd het ook je make up op je gezicht als het regent.
listiglistje schreef:Fiction schreef:Ze zijn niet mooi, en niet handig, maar ze helpen je wel als je valt van je paard. En tegen de tijd dat dat gebeurt, ben je erg blij dat je er eentje op je hoofd hebt. Tevens houd het ook je make up op je gezicht als het regent.
En zo is het![]()
Ach ik heb er geen problemen mee, thuis een fijn licht en luchtig cappie van de Decathlon, koste ook maar 19.95![]()
Mijn fijne cap en ik in actie!
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 3424_n.jpg
Paardjes45 schreef:Ik vind een cap echt verschrikkelijk. Zijn er meer bokkers die dat vinden.
Als ik een buitenrit maak draag ik nooit een cap, als ik in de bak ga rijden moet het helaas wel van de staleigenaar. Ik vind caps echt oncomfortabel, ik heb al veel merken uitgeprobeerd maar bij alle cap is het het zelfde verhaal. Ik heb nu een dure merkcap, aan de pasvorm licht het ook niet, cap past perfect.
Iemand tips.
listiglistje schreef:Fiction schreef:Ze zijn niet mooi, en niet handig, maar ze helpen je wel als je valt van je paard. En tegen de tijd dat dat gebeurt, ben je erg blij dat je er eentje op je hoofd hebt. Tevens houd het ook je make up op je gezicht als het regent.
En zo is het![]()
Ach ik heb er geen problemen mee, thuis een fijn licht en luchtig cappie van de Decathlon, koste ook maar 19.95![]()
Mijn fijne cap en ik in actie!
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 3424_n.jpg