Cassidy schreef:NatasjavE schreef:Edit: laat maar schoenmaat 37 bedoel je vast.
Heel goed, je mag door voor de koelkast.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zo heb ik wel een tijdje gestaan haha
Heb ook nog wel eens een halstertouw gesmeten en een sjabrak. Toen heb ik haar even een periode flink aangepakt en moet nu zeggen; gaat wel steeds beter (wordt nu ook alleen door ons medewerkers opgezadeld of zeer ervaren mensen). Ondertussen zijn we wel een beetje vriendinnetjes geworden haha xd Cassidy schreef:Waar ik van schrik is dat er mensen zijn die heel lang nadat hun paard iets heeft misdaan, alsnog met een bestraffing komen. Als een paard iets doet wat niet door de beugel kan heb je maar een aantal seconden om hem te corrigeren, en niet pas een kwartier later want dat snapt hij niet.
I.p.v. straffen zouden meer mensen eerst eens uit moeten zoeken waarom het paard zoiets doet.... Ik bedoel niemand specifiek, maar in het algemeen als ik alle verhalen hier lees
XxChelsey1xX schreef:ik denk toch wel toen mijn oude verzorgpony ineens de benen nam tijdens het rijden.
en maar door blijven rennen en rennen... teugel gebroken, hoofdstel gebroken
en hij maakte er maar een spelletje van.
toen had hij a heel gauw een mep met een zweep te pakken
unihorses schreef:XxChelsey1xX schreef:ik denk toch wel toen mijn oude verzorgpony ineens de benen nam tijdens het rijden.
en maar door blijven rennen en rennen... teugel gebroken, hoofdstel gebroken
en hij maakte er maar een spelletje van.
toen had hij a heel gauw een mep met een zweep te pakken
want van een zweep gaat ie niet harder...
emilyslaluna schreef:Monster_tos schreef:Je bent te volgenBen het alleen niet met je eens.
Mijn paarden kunnen ook heel erg boos zijn, op elkaar of op mij. Dus waarom zou ik niet boos op hun mogen zijn? Mits dit natuurlijk terecht is.
Ja dat bedoel ik. Zolang het consequent en terecht is. Niet zomaar boos worden zonder er over na te denken. Misschien doe je zelf iets fout? Dan is het onterecht voor het paardje. Maar in sommige gevalllen zoals wat je zegt dan moet het echt even. Paarden kunnen idd ook boos worden.
sorry.. Maar bijten vind ik iets wat pony's echt neit mogen doen! Het deed dan ook verotte veel pijn
En dan nog zo geniepig ook
Citaat:Hij wist dondersgoed dat het niet mocht, want daarna renden hij gauw weer een stuk naar achter.
Citaat:Ik heb hem met het halstertouw tegen zijn hals geslagen..
! Je zag hem bollesuizen, helemaal met zijn oor scheef.
Nikass schreef:[Citaat:Hij wist dondersgoed dat het niet mocht, want daarna renden hij gauw weer een stuk naar achter.
Je hebt je paard helemaal niet goed begrepen. Je interpreteert zijn gedrag niet juist.Citaat:Ik heb hem met het halstertouw tegen zijn hals geslagen..
En hiervan heeft jouw paard helemaal niets begrepen
Nikass schreef:[Citaat:Hij wist dondersgoed dat het niet mocht, want daarna renden hij gauw weer een stuk naar achter.
Je hebt je paard helemaal niet goed begrepen. Je interpreteert zijn gedrag niet juist.Citaat:Ik heb hem met het halstertouw tegen zijn hals geslagen..
En hiervan heeft jouw paard helemaal niets begrepen