Volgens mij is het mogelijk om je naam 1 x aan te passen, zou alleen niet weten hoe
Hoe is het vandaag met je voet, niet meer blauw hoop ik? Kingsland heeft inderdaad sokken die een "gewone" voet hebben en een pantykous achtige bovengedeelte, heb ik nog in mijn kast liggen heb ze nog nooit gebruikt want laarzen waren daarna geknipt
Ragdollcat
Geplaatst: 21-09-12 12:40
ShauniBef schreef:
Jongens, ik heb plastic zakken om mijn voeten.. .. Duizendste keer !
Bedankt voor de tips verder! Als het nodig is, zal ik het toepassen
Oh hahaha, niet gelezen, dat je het al gedaan. Nou dan zijn ze wel heel erg strak he???
Chaos
Geplaatst: 21-09-12 12:42
ShauniBef schreef:
Chaos schreef:
Hhhmmmzzz. Kun je niet zeggen dat je bi bent?
Of jij regelt wat voor mij ..
Ik kan best heel lief kijken..............
Poging wagen dan maar?
Pieter25
Geplaatst: 21-09-12 13:44
ShauniBef schreef:
NGU.. Eh.. Zo moet je m ook lezen ja... Eigenlijk had er nog een t achter gemoeten..
saffiralove1
Geplaatst: 21-09-12 14:01
Hoi, Ik deed het altijd aan de drempel van de deur of ik liet m'n zus trekken.... Maar ja, dat heb je al geprobeerd. Anders word het misschien tijd voor een nieuwe laarzen?? Ik heb inmiddels jodphurs, stuk makkelijker om uit te krijgen...
Nee. Want met de trekker die op stal staat krijg ik ze dus wel (met moeite) uit.
YvonneV
Geplaatst: 23-09-12 22:30
Wat je eventueel zou kunnen proberen is om de laarzen een nacht vol te proppen met natte kranten. Ze dan aantrekken en aanhouden tot ze droog zijn door het vocht wordt het leer soepeler en gaan de laarzen helemaal naar je voet staan.