Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus was ook al bezorgd.
 Dus was ook al bezorgd.                                                         

Lauke schreef:Ik wilde ook niet direct een dure kopen, dus heb er nu 1 van de action voor 2.50 een grote maat maar hij hoepelt wel slecht omdat hij zo licht is (zelfs vriendje zei dat ie te licht was, die heeft het ook geprobeert)
 Ik heb er ook eentje met water of steentjes oid en dat is fijner dan zo'n superlicht ding. Ik heb ook het idee dat een zwaardere meer effect heeft
 Ik heb er ook eentje met water of steentjes oid en dat is fijner dan zo'n superlicht ding. Ik heb ook het idee dat een zwaardere meer effect heeft  

Nu moet ik op de zolder gaan staan omdat ik anders klem kom te staan tussen enerzijds mijn kast en anderzijds mijn kast. Als ik beneden ga staan hoepelen dan hebben mijn ouders de dag van hun leven en is mijn hond door het dolle heen.
 Nu moet ik op de zolder gaan staan omdat ik anders klem kom te staan tussen enerzijds mijn kast en anderzijds mijn kast. Als ik beneden ga staan hoepelen dan hebben mijn ouders de dag van hun leven en is mijn hond door het dolle heen.  Het is wel stukken moeilijker nu het zo groot is dus dat wordt flink oefenen.
 Het is wel stukken moeilijker nu het zo groot is dus dat wordt flink oefenen.                                                         
magda_90 schreef:Ik heb de overstap gemaakt naar een grotere maar hij is echt groot haha.Nu moet ik op de zolder gaan staan omdat ik anders klem kom te staan tussen enerzijds mijn kast en anderzijds mijn kast. Als ik beneden ga staan hoepelen dan hebben mijn ouders de dag van hun leven en is mijn hond door het dolle heen.
Het is wel stukken moeilijker nu het zo groot is dus dat wordt flink oefenen.

_Kiki_ schreef:https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela%20Hoep%20Hoepel%20hula%20hoop%20Dynamic-S/359
Edit; al wil ik in het begin eerst alleen met een dik vest aan, en niet meteen in mijn onderbroek
 Ik word niet zo snel blauw.
 Ik word niet zo snel blauw.