Dekens van Horseware/Rambo Handschoenen van Roeckl Schoenen/chaps van Ariat Rijbroeken van Kingsland en Eurostar Shirts en jas van Kingsland bvk in de uitverkoop want erg duur maar kwaliteit is erg fijn Zadels van Prestige Hoofdstel van Kieffer en Horseware Crossbeschermers van Kentucky
Voor dekjes en peesbeschermers ben ik niet zo merkvast
Kingsland! Broeken blijven lang mooi! Dekens vindt ik ook een fijne pasvorm hebben voor mijn paarden
Keell94
Geplaatst: 16-04-15 18:36
Laarzen: Petrie Cap: Harry's Horse (cap heb ik al 6 jaar en nog steeds goed) Rijbroek: Pikeur (heb hem nu al 3 jaar en nu pas begint hij te slijten dus vind het zeker een goed merk) Dekjes: Anky, PK, GHP, Eskadron. (Mooie dikke pads die mijn paardje gewoon goed past) Hoofdstel: Profi-rider
Anky en Eurostar kleding. Eskadron dekjes. Hier wel tevreden over. Veel merken niet tevreden over. Bucas zebra buzz off deken is helemaal kapot gegaan vorig jaar, halsstuk liet zo los. En duur deken van Rhino ook zo kapot, singels lagen er af. Had ik niet verwacht van deze merken. En ook vliegendeken van Mononi ging zo kapot, hele scheur erin. Of ik heb te ruige paarden Qua kleding gingen de ritsen zo kapot van hv polo en pikeur.
LisaFalco
Geplaatst: 29-04-15 21:02
Heb eigenlijk niet altijd vaste merken, kijk meer naar aanbiedingen. Heb wel beide zadels van Kieffer en is ook mijn voorkeur
JudithGigi
Geplaatst: 29-04-15 21:03
Hv polo! Weet niet precies waarom, maar als ik een product zoek is dat het eerste merk waar ik voor kijk
Ariat laarzen! Ook wanneer ik niks met paarden doe Momenteel heb ik een leasepaard en gebruik ik de laarzen daar ook, maar ik draag ze ook net zo lief op het vrijwilligerswerk, festivals, etc. Eigenlijk overal wel!
Rijbroeken: Pikeur (heb er nu zo'n 8) Jas: Kingsland Peesbeschermers; BR Zadel: Prestige Dekjes: BR, RG
Skittlez
Geplaatst: 02-05-15 16:39
Handschoenen : Roeckl of gewoon die van de Welkoop want die hebben antislip.. maar roeckl komt lekker veel lucht doorheen dus dat blijft mijn favoriet. Rijbroek : Eurostar of Fouganza, anders vind ik epplejeck huismerk ook wel goed. Laarzen : Petrie of Ariat.. Poetsbak : Ej. Dekjes : Welkoop,Eskadron,Epplejeck,QHP , PK , GHP. Kleding : Harry Horses hv polo, Cap : Global!
jester_lover
Geplaatst: 31-03-16 14:30
Huismerk van Divoza, volgens mij is het Mondoni. Ik ben vooral liefhebber van de rijboeken, ze zitten als gegoten! (: