Hebben jullie ookal zin in de herfst/winter?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ludique96

Re: Hebben jullie ookal zin in de herfst/winter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 19:40

Ja ik heb er ook wel zin in vind het altijd wel gezellig sneeuw en de paardjes in de sneeuw spelen.
Lekker warme mutsen aan nee ik heb er wel zin in. Bijv. het weer van vandaag vind ik ook wel lekker.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 19:43

Ik heb er ook wel erg veel zin in, als het maar wel lekker droog blijft. Niet zn natte herfst en ook geen winter met alleen maar sneeuw. Gewoon zn lekker winterszonnetje.. dat mag een jaarlang van mij!
Vind 25 graden enzo al helemaal niets, graad of 15 vind ik heeerlijk, of droog vriezendweer!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 16:04

nou ik heb het ultieme herfstgevoel en heb er ook wel weer zin in!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 16:08

Ik hou heel erg van de winter en herfst, vind het ook enorm gezellig, maar tegelijkertijd heb ik enorm last van het aantal zonuren dat verminderd. Ik merk nu al dat ik veel prikkelbaarder wordt, veel minder positief denk en over het algemeen veel vermoeider ben. Maargoed, de zonnelamp is onderweg, dus wie weet worden deze herfst en winter wel helemaal gaaf :+:

In de winter hoop ik trouwens wel op bergen sneeuw en in de herft toch ook wel op wat regen hier en daar. Maar ik kijk toch het meest uit naar de frisse ochtenden met een blauwe lucht, scherpe zon en vallende bladeren. Heerlijk van krakend blad naar krakend blad springen op de stoep, doe het nu al in onze straat, je zou die gezichten eens moeten zien :))

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 16:23

Ik kan niet wachten tot de paardjes weer binnenstaan. Dat ze allemaal komen aanrennen, en dan snel met z'n allen de paarden op stal. En dan ruikt de hele stal naar kuilgras. Hmmm :+: Oeh en de hooiberg die naast mijn stal staat waar ik m'n spullen altijd zo fijn op kan leggen. Nee ik kan echt niet meer wachten. :=
Maar behalve dat is de winter en herfst in een woord k.t :')

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 17:12

Nou de mensen die van herfst houden kunnen iig de aankomende dagen hun hart ophalen :+

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 09:48

Hmmm dit herfstweer nu vind ik maar nix! Het regent hier momenteel supeeeerrrr hard ;( Pffff en ik moet nog klusjes doen buiten... Dat word gezellig :\

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 09:59

Ik heb liever winter met sneeuw dat herfst met regen en gladde bladeren op de weg ;)

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:03

Verschrikkelijk... kunnen we dat nou niet eens een jaartje overslaan? :brr:
De herfst gaat nog wel zolang het niet al te hard waait en regent, maar de winter kan me echt gestolen worden!
Vind het best gezellig hoor als er een pak sneeuw ligt en ik lekker warm thuis voor de open haard zit, maar bij de paarden is het verschrikkelijk!
De waterleidingen zijn dan bevroren dus wordt het weer gesleep met zware jerrycans met water. De paddock is dan knetter bevroren dus de paarden kunnen alleen fatsoenlijk in de stal en op de betegelde uitloop lopen. En ik kan dan niet met m'n scootje over de gladde binnenwegen dus ben ik weer afhankelijk van iemand met een auto...
Winter. Jak. ^)

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:06

nou eerlijk gezegd niet. heb liever voorjaar en zomer. iedergeval zeker geen winter. allemaal die ellende met wat cyrilletje zeg heb ik ook. wat water betreft dan. ik kan met de auto naar de wei.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:07

:+ ja heeeeeerlijk het is gluhwein-weer en tijd voor de nieuwe winterkleren :brr:

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:11

Cyrilletje schreef:
Verschrikkelijk... kunnen we dat nou niet eens een jaartje overslaan? :brr:
De herfst gaat nog wel zolang het niet al te hard waait en regent, maar de winter kan me echt gestolen worden!
Vind het best gezellig hoor als er een pak sneeuw ligt en ik lekker warm thuis voor de open haard zit, maar bij de paarden is het verschrikkelijk!
De waterleidingen zijn dan bevroren dus wordt het weer gesleep met zware jerrycans met water. De paddock is dan knetter bevroren dus de paarden kunnen alleen fatsoenlijk in de stal en op de betegelde uitloop lopen. En ik kan dan niet met m'n scootje over de gladde binnenwegen dus ben ik weer afhankelijk van iemand met een auto...
Winter. Jak. ^)

Als het in de winter dan maar eens droog blijft en er geen sneeuw valt! Dat hele koude weer dat alles bevroren is, is nog tot daar aan toe. Maar die sneeuw geeft alleen maar meer ellende.

En als ik nu naar buiten kijk wordt ik ook niet blij :n

grace1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:11

Nee, echt niet!

Pocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 21:50

De herfst mag wel voorbij zijn, ik houd niet van teveel regen (Af en toe is wel fijn natuurlijk xD) Maar heb echt enorm veel zin in de winter :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 21:57

AAAaahhhhhhh.... heerlijk in het donker gereden met knipperende lampjes (net een kerstboom), dan thuiskomen en de paardjes een lekkere ruif vol hooi gegeven, zelf een warme kop caramelthee gezet en met warme kleren aan buiten bij de vuurkorf een sigaretje gerookt :7
Heerlijk!! Ik ben echt een winterkind :brr: <3

Sunny2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:24

Geeft mij maar de zomer, al vind ik de winter niet zo erg, als er maar geen sneeuw ligt...