Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De lengtemaat is 51, maar is dat voor springen toch nog te kort? Weet iemand anders nog chaps die een beetje lang (en betaalbaar zijn!)? 
__Rianne schreef:Knottje: ik heb de Mondoni Field, omdat ik snel nieuwe laarzen nodig had. Ze hebben bij mij in ieder geval wel een goede hoogte en kuitmaat (wat vaak een probleem is), maar vind het verder niet een bijzonder fijne rijlaars. Zweet behoorlijk en slijt snel aan de binnenkant.
Maar dankje wel, wacht nog even andere reacties af..
ponylies schreef:@ knotje ik heb deze : http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiteruitrusting/chaps/mini-chaps/product/4033255/1403
en ben iets langer als 1,85 en deze passen mij goed
(volgens mij praktisch onmogelijk!)

Ik kan mijn benen niet kwijt op het paard waardoor ik ze naar achteren leg en mijn bovenlijf naar voren kukelt. Zie dit fenomeen bij meer lange mensen
bromfiets schreef:Dat ben ik niet met je eens carlijn, als ik naar mezelf kijkIk kan mijn benen niet kwijt op het paard waardoor ik ze naar achteren leg en mijn bovenlijf naar voren kukelt. Zie dit fenomeen bij meer lange mensen