Twiggy2008 schreef:Tja..... ik ken ook hele toegewijde stallingseigenaren. Je moet er alleen wel een klik mee hebben, anders zijn ze niet bepaald toegewijd naar jou en je paard.![]()
Die heb je ook, he, zulke types. Zo heb ik er eens eentje meegemaakt, die dacht dat 'ie God himself was. Iedereen likte zijn hielen. Ik niet, vooral niet toen ik zag hoe veel paarden daar behandeld werden. Maar ja, niemand, NIEMAND die daar iets van zei. Ik vond dat heel apart, eerlijk gezegd. Maar ja, stel je voor dat je van die stallingsbaas afhankelijk bent (het was een vrij goedkope stalling), dan moet je wat....... Ik kan dat niet, ik lik geen hielen, ik ben een open boek
. Ben na 3 weken al opgestapt, het voelde zo niet goed daar. En als ik er nog aan denk hoe dat ging, kan ik alleen maar blij zijn dat ik van die k.tgasten af ben.
Maar ik ken mensen die echt lyrisch zijn over die stalling.
Ja wat ik ook vaker zeg...
Iedereen ze eigen mening
en mijn mening is gewoon dat ze echt niet zo zijn....
En ook heb je geen klik ze verzorgen daar ze paarden super... heb vaak geholpen ook en ze letten echt overal op...
maar ja iedereen zijn mening...
. Maar ja, niemand, NIEMAND die daar iets van zei. Ik vond dat heel apart, eerlijk gezegd. Maar ja, stel je voor dat je van die stallingsbaas afhankelijk bent (het was een vrij goedkope stalling), dan moet je wat....... Ik kan dat niet, ik lik geen hielen, ik ben een open boek
. Ben na 3 weken al opgestapt, het voelde zo niet goed daar. En als ik er nog aan denk hoe dat ging, kan ik alleen maar blij zijn dat ik van die k.tgasten af ben. 
tegenwoordig kan men niet meer sorry zeggen(van fouten maken leer je).