Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mousetimor schreef:het maakt mij ook niet zoveel uit als het maar lekker zit en je goed kan bewegen, je komt immers voor je paard en je gaat niet naar een modeshow haha.

Okkieenjoy schreef:Bij mij moet het vooral lekker zitten, maar ik snap wel wat er wordt bedoelt met nette kleding en je houding, maar dat is net zoiets als je thuis loopt in je joggingbroek + gympies / als je netjes aangekleed naar je werk of uitgaat, dan heb je ook een andere houding en uitstraling en voel je je ook anders.
DeadxStar schreef:Bigbrown, je spreekt je zelf best wel tegen..
En het heeft niets met een slechte of goede ruiters te maken..
Zoals hier al eerder werd gezegd, het kan wel degelijk meetellen wat je aan hebt.
En nee, dat geldt niet voor iedereen. Ook kan het met een hele wijde trui er bijv. anders uitzien. Dus niet dat je dan niet goed zit, maar zo lijkt het dan wel.
Vind het het heel erg kort door de bocht wat je zegt..
is me veelte veel moeite, pak gewoon een sjabrak uit de kast hup onder het zadel klaar. Het kan dus best wel eens gebeuren bij mij dat ik wat vloekend aan heb maar ach, dat maakt mij niet zoveel uit
(wat een jongen eigenlijk ook zou moeten maar goed daar gaat het nu niet om
)