Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonfish13 schreef:Heel maf, maar ik liep in augustus in huis al met sloffen aan.
Wijnpit ga ik onthouden Lalidan.
Dit is wat ik heb gekocht:
Ginkgo biloba (Japanse tempelboom) is de langst levende boomsoort ter wereld en komt het meest voor in het zuiden en oosten van de USA en in China. Al 5000 jaar wordt Ginkgo gebruikt voor verbetering van het geheugen. Ginkgo helpt de bloedcirculatie in hoofd, handen en voeten.
Ik hoop dat dat iets helpt, het schijnt ook wel door een lage bloeddruk te komen en dat heeft mijn vader sowiezo. Dikke kans dat ik het dus ook heb.
Voor € 4.40 een potje wil ik het nog wel proberen.
moonfish13 schreef:@ Paint-horses: Drogisterijen, kruidvat, de tuinen, en dat soort winkels.
Online kan ook maar daar vind ik het erg duur.
Wel een beetje opletten dat je niet opgelicht word.
Potje van 60 tabletten was 4.40 bij de kruidvat, en dat tegenover 17 euro bij de DA drogist.
Allebei hetzelfde percentage Ginkgo, de prijzen verschillen dus enorm.
Dus een beetje bekijken naar het percentage ginkgo wat je krijgt en de prijs.
Je word opgelicht waar je bij staat als je niet uitkijkt.
xrenox schreef:@ painthorse welke warmen zolen ga je kopen???
Ik wil ze ook aanschaffen. ik weet alleen nog niet welke. Bij sommige heb je een oplader of baterije die je aan je laars moet maken en bij andere weer niet.
Ik ben er nog niet helemaal uit welke ik dan aanschaf.
Lalidan schreef:Ik zou ook voor die laatste gaanm, maar dan vanwegen het snoer. De meeste snoeren zijn vrij kort en komen misschien net boven je schoen uit. Als je laarzen of wat hogere schoenen hebt, kom je al in de problemen.
Wil je laten weten of het bevalt? Ik ben wel heel benieuwd!
yvonnedv schreef:Ik zou denk ik eerder voor deze gaan http://www.thermokledingplaats.nl/warma ... e7esu0aj22
goedkoper en die verwarmen de hele voet, die van de menner alleen de tenen
Lalidan schreef:Ik zou ook voor die laatste gaanm, maar dan vanwegen het snoer. De meeste snoeren zijn vrij kort en komen misschien net boven je schoen uit. Als je laarzen of wat hogere schoenen hebt, kom je al in de problemen.
Wil je laten weten of het bevalt? Ik ben wel heel benieuwd!
Martine_R schreef:Ik heb Sealskin handschoenen besteld, 3 weken levertijd!
Hopelijk nog net op tijd binnen voor kerst maar we zullen zien