Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_helga_ schreef:Dit zijn de laarzen van de welkoop/boerenbond
Citaat:die van de welkoop/boerenbond zijn ABSOLUUT niet bedoeld om mee te rijden! snap niet dat mensen dat doen, levensgevaarlijk
Scum schreef:Welk merk is dat en hoe hoog zijn die Lifaya?
Bij de Boerenbond hadden ze er nu. Een soort fleecelaarzen en fijn hoog. 60 Euro, alleen kreeg ik de rits bovenaan niet dicht. Ze zijn tamelijk smal.
Verder hadden ze bij de Boernebond ook nog die je met klittenband dicht moest doen. 75 Euro en dat vond ik veel te duur. Bovendien zijn ze veel te laag. Daar ga ik mee blijven hangen onder het zweetblad.
Welke zijn eigenlijk niet te duur en geschikt voor lange benen?
Don_Zhivago schreef:Ik heb outdoor laarzen bij de ANWB gehaald..
Ik had die goedkope thermolaarzen van HH maar dat vind ik 3x niks..
deze laarzen zijn super warm binnenkant is van schapenwol
Waterdicht, en zitten heerlijk
Zijn nu in de aanbieding. via de website vd ANWB kan je ze nog bestellen volgens mij.
Kosten: voor ANWB leden 100 euro volgens mij
niet leden: iets duurder..
_Cassandra_ schreef:Ik heb inmiddels met mijn Mountain Horse Stella polaris high rider thermolaarzen gereden en dat was goed te doenKon makkelijk in de beugels met de laarzen en heb ook nog ruimte over.
annebe schreef:Ik heb nu al 3 jaar de covalliero winter boot van de agradi en die zakken tenminste niet af zoals de gewone thermolaars.
http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiter ... t=1&page=2
Je kunt er ook super mee rijden!
Maar als het om koude voeten gaat, kun je het beste echte wollen sokken dragen.. Ze hebben zeer dikke puur wollen sokken bij natuurwinkels te koop.
Sinds 4 jaar geen wintertenen meer gehad!Citaat:die van de welkoop/boerenbond zijn ABSOLUUT niet bedoeld om mee te rijden! snap niet dat mensen dat doen, levensgevaarlijk
Waarom niet dan? Ik zie er zoveel mensen mee rijden in de winter en wil wel eens weten of er daadwerkelijk veel ongelukken gebeuren wegens deze laars.