Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ylva schreef:Is er toevallig iemand die de maat 39-40 tyne riding heeft en me kan zeggen welke engelse maat dat is? (ja, kan wel googelen op omreken maten, maar die verschillen en wil het zeker weten)
Heb vandaag maat 41 gepast (nee, niet gekeken naar engelse maat, stom) en is te groot, dus wil nu mijn maat gaan bestellen in Engeland. Wil uiteraard wel de maat zeker weten en als het goed is ben ik dan ook goedkoper uit dan in NL
ShadowFax schreef:ylva schreef:Is er toevallig iemand die de maat 39-40 tyne riding heeft en me kan zeggen welke engelse maat dat is? (ja, kan wel googelen op omreken maten, maar die verschillen en wil het zeker weten)
Heb vandaag maat 41 gepast (nee, niet gekeken naar engelse maat, stom) en is te groot, dus wil nu mijn maat gaan bestellen in Engeland. Wil uiteraard wel de maat zeker weten en als het goed is ben ik dan ook goedkoper uit dan in NL
Mag ik weten via welke site je ze gaat bestellen? Ik wil nl ook de tyne in maar 39-40
josie schreef:Ik kan ze ook leveren: zwart, Muckboot Tyne Yard boot, die komen uit op 84 euro, excl. evt. verzendkosten naar jullie toe.
Mocht je interesse hebben, dan graag een PB.
Djini schreef:Ik zit nog te twijfelen om ze aan te schaffen. Maar wat ik me dus afvroeg; zijn ze ook gewoon te gebruiken met rijden? volgens de site wel, maar ik vind op het plaatje zo weinig hak onder de laars zitten. Ze lijken me in ieder geval wel heerlijk warm en waterdicht.