Tallie1979 schreef:Ik zal eens op onderzoek uitgaan.. Kijken of kingsland kan aangeven hoe of waar zij de pelsjes vandaan halen..
En als ze het nergens aangeven... dan trek je conclusies maar...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Abeltje77 schreef:Tallie1979 schreef:Ik zal eens op onderzoek uitgaan.. Kijken of kingsland kan aangeven hoe of waar zij de pelsjes vandaan halen..
En als ze het nergens aangeven... dan trek je conclusies maar...
xDaPhNex schreef:Écht ronduit grof om in een topic over Kingslandjassen met bont te associeren met dat filmpje van de PETA, vervolgens gaan er veel mensen in dit topic vanuit dat het een gewoonte is om pels op deze manier te verkrijgen.
Dit bericht wilde ik even plaatsen:
http://www.bontvoordieren.nl/news/view/204
Oké, vergassen doet mij ook een beetje denken aan de NAZI praktijken uit WO2, waar de mens WEL fel op tegen was. (en ik dus ook)
Dit bericht plaats ik niet om mijn voors en/of tegens van bont te uiten, maar ervan uitgaan dat pelsdieren voor de Kingslandjassen levend gevild zijn, zonder dat er meer informatie verzameld is vind ik ook heel grof!!
Tallie1979 schreef:Ik kreeg nu net een voicemail, dus ik blijf het gewoon even proberen
Ben wel heel benieuwd. Ik geloof dat iemand ook al via een vriendin bij EJ een vraag had gesteld, maar weet niet meer wie.
Tallie1979 schreef:Nou, ik sprak een jongen die duidel;ijk geen antwoord ging geven in Noorwegen.. Ik heb hem uitgelegd dat er een discussie gaande is over Kingsland jassen en het bont wat erbij word gebruikt.
Hij wist niet of het echt bont was, waar het vandaan komt en of er humaan word vergaard.. Ofwel, of ik een email wilde sturen aan hem zodat hij er achteraan kon gaan.
Dus, dat ga ik even doen..
sokje87 schreef:darkness666 schreef:nep bond spuug lelijk dus nee ik koop et niet
Wat wil je nu precies zeggen?
Wat leuk dat jullie er over gaan bellen. Dat is iig constructiever dan verf over jassen heen flikkeren.