Ervaring Human Nature (anwb) Outdoor laars?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 13:42

daarom is het ook verstandig een kopietje van je bonnetje te maken.... vervaagd idd heel snel.

bedenk mij dat ik dat ook nog even moet doen :)* :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 13:44

Lagen niet in het licht, maar in een la :)
Heb 'm nu idd voor de zekerheid maar even ingescand en de contrasten omhoog gegooid, als ie dan echt helemaal verbleekt heb ik iig die scan nog!
Heb vorig jaar namelijk 2 paar laarzen gekocht, een paar zwarte en een paar bruine. Maar heb de bruine het meest gedragen en daarbij is de voering dus helemaal los. De zwarte loop ik nu steeds op, vorige winter weinig aangehad, maarja als er 2 jaar garantie op zit en bij die zwarte is deze winter ook wat mee is het toch wel handig als dat bonnetje nog leesbaar is :=

Zwitsal

Re: Ervaring Human Nature (anwb) Outdoor laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 13:52

ik ga zo even wat sinterklaas cadeautjes kopen maar mn anwb'ers staan nog bij mn ouders.. nu moet ik mn koude oude kroeg-schoenen aan..
heb nu al koude tenen :=

die van mij hebben trouwens ook wel een beetje kale neuzen maar niet zo erg nog als die 2e foto's die hier werden geplaatst (weet niet meer van wie die waren). maar ik loop er ook een stuk minder op en heb ze altijd als gewone laarzen aan en niet naar de paarden (want ik rij momenteel geen paard meer).
zijn ook nog bijna niet ingezakt bij mij.
wel dus het linker zooltje wat een beetje loskomt.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 13:56

Mijn zijn wel behoorlijk ingezakt en aan de buitenkant ook niet zo mooi meer, ondanks dat ik ze elke keer afspoelde, doekje er over en regelmatig heb ingesprayed (1 keer per maand) met dat spul van de anwb. Dat ze niet zo mooi meer er uit zien vind ik niet erg ofzo, maar vind het wel rottig dat ik ze niet meer aan kan omdat dus de hele voering meekomt als ik ze uit doe en ik die er dan niet meer inkrijg...
Afbeelding
(ik zette ze normaal altijd wel met een stuk karton er in zodat ze iig wel rechtop blijven staan, maar voor de foto even niet gedaan)

En dit bedoel ik dus met die voering :\
Afbeelding
Daaronder zit dus nog zo'n los zoolte en die schuift en bobbelt, maar doordat die voering dicht is kan ik die ook niet meer goed er in leggen..

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:08

Zonde zeg, die voering!! En deze zijn pas een jaar oud? Lekker mee terug gaan :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:10

Ja nog niet eens.. Heb ze alleen vorige winter gedragen, dit jaar niet eens meer omdat eind van vorige winter dat gedonder met die voering al begon.. Wist niet van de garantie, baalde al stevig, maar ga toch maar even terug :j Had zelfs 2 paar gekocht vorig jaar := Die andere had ik dus nog bijna niet gedragen en ben ik nu pas gaan dragen, maar hoop wel dat die iets langer mee gaan als deze := Ondanks dat ze heerlijk lopen zou ik ze niet weer kopen, had voor dat geld toch wel verwacht dat ze wat langer dan een paar maandjes goed zouden blijven :=

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:11

moet niet kunnen volgens mij, kan best een productiefout zijn.
maar idd gewoon lekker mee terug, al ik dat zo hoor zijn ze de beroerdste niet bij de anwb :)

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:12

Hoi,

Twijfel ook sterk over deze laarzen. Iemand met maat 40 die mij kan vertellen hoe ze vallen en wat ongeveer de kuit maat is? Twijfel of ik er in kom namelijk!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:14

Ja denk dat ik morgen maar even naar den helder ga dan naar de anwb winkel waar ik ze heb gekocht :j

Muga, denk dat je het beste even in de winkel kunt gaan passen? :)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:14

ik heb maat 40 (of was het nou 41...) ja grote voeten.... :o maar heb zelf kuitmaat 39cm en ze zitten mij aangesloten maar kan eventueel mijn hand er nog wel bij naast steken. denk dat je met max 41cm erin komt groter gaat niet meer lukken vrees ik...

en bij mij verschilde het wel erg per kleur, de zwarten zaten mij echt strak om de kuiten, en de donkerbruine dus als bovenstaand, de lichtbruine heb ik niet aan gehad... :)

maar zou idd gewoon even naar de winkel gaan te passen, heb ik ook gedaan al zou ik ze in eerste instantie via internet kopen, heb ze toch uiteindelijk in de winkel gekocht :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:16

Het verschilde niet eens per kleur, maar ook per paar := Ik heb normaal een ruime 42 nodig en van deze pastte ik de 42 prima, ook met dikke sokken :j
Heb in de winkel verschillende paren in dezelfde maat gepast en ze zaten allemaal anders :)) En idd, ook verschil tussen zwart en bruin.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:21

haha ook dat nog eens, nou gewoon middagje voor uittrekken en lekker gaan passen dus :') :D

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:41

ik heb ook maat 40
heb wel die korte laarzen
vind ze heerlijk, stap er zo in en uit
wel wat wijd aan de bovenkant, heb zelf geen dunne kuiten ofzo
heb ook geen bont voering aan de binnenkant
wel losse zooltjes er in die er mee uit komen maar die stop je zo terug

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 13:42

Heb vandaag de Dursy laarzensokken binnen gekregen, zit wel goed! Had het niet zo verwacht, maar dacht, waag het er toch op. Jammer is wel dat de (nep)bontkleur zo verschillend is. Snap dat bij normaal bont vaak ook verschil in kleur zit, maar heb echt aan één een lichte bontrand en de ander behoorlijk donker...

Edit; foto's;

Afbeelding

Afbeelding

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:07

Zonde zeg! Dat is inderdaad wel érg verschillend

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:09

Dat is idd wel een heel groot verschil..

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:12

Ik zou ff mailen :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:31

Ik zou inderdaad even contact opnemen met dursy (per telefoon=sneller!). Eventueel met als bewijs deze foto's. Dit verschil is wel heel groot. Ik heb bij de dubarrysokken gezien dat er ook erg veel verschil kan zitten in kleur tussen verschillende paren, maar niet in de paren zelf.
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 02-12-10 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 14:34

Ik gok ook dat deze per ongeluk langs de kwaliteitscontrole is geglipt. Dit kleurverschil is wel erg groot.
Gewoon even bellen/mailen en de foto laten zien.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 15:57

Ik wilde ook graag Dubarry's, vind ze super mooi, maar 335 euro is wel een beetje te gek.. Ik heb de Ariat Windmere's gekocht, zitten geweldig en ik vind eigenlijk net zo mooi :) Wil ook nog wel van die bontsokken, iemand een idee waar ze goedkoper te vinden zijn dan die van Dubarry?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 15:58

Bij dursy heb je namaak voor 10 euro goedkoper

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:37

Morgen dan inderdaad even bellen. :j

Lets, ik heb die van Dursy en vind ze, ondanks het kleurverschil erg mooi! Zou eerder deze kopen dan die Dubarry versie.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:51

Oke, bedankt voor de tip :)

Die van dursy zien er inderdaad mooi uit op de foto! Is de voet van fleece? Slijt dat niet heel snel?

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:55

Zit er ook aan te denken om dubarry sokken aan te schaffen, al lijken me die van Dursy ook wel heel mooi :)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 17:03

Ik ga morgen even op de markt kijken denk ik, wie weet hebben ze daar ook wel mooie.