Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_babbel_ schreef:maar ik kan mijn maten niet opnemen heb helemaal geen cm in huis of iets waar t mee kan
huppaJenH schreef:Sita_ schreef:Grijs/zwart, grijs/wit (of wit met grijs vlak), camel brown, indigo/navy vind ik wel mooi..
En die onderste broeken, mijn god, die zijn prachtig! Die zou ik echt willen hebben!
Ja die zijn gaaf he? Ik heb zelf maat 44 en heb die zwarte met lak in maat 42, zit echt heerlijk lekker elastische stof en het lakrandje langs de buitenkant van het been kleed heel mooi af
Citaat:Ja die zijn gaaf he? Ik heb zelf maat 44 en heb die zwarte met lak in maat 42, zit echt heerlijk lekker elastische stof en het lakrandje langs de buitenkant van het been kleed heel mooi af
Nobel01 schreef:mellen95 schreef:In mijn gewone rijkleding heb ik er niet zoveel last van dat ik wat zwaarder(maat 46/48) ben. Alleen met wedstrijden vind ik het niet prettig, Heb nog geen fijn jasje kunnen vinden. Iemand een idee?
Veder gewoon een lekker t-shirt en een fijn zittende rijbroek.
Ik heb een zeer mooi model jasje op de kop kunnen tikken, maat 48. Hij is van HKM, in softshel, dus ademend en waterafstotend.
Het is een zeer chique jasje, een beetje antereciet/matzwart. Het is ook een wat langer model, en licht stretch.
Echt een aanrader!
carr_friesje schreef:hee allemaal
Ik zie hier best wel wat mensen met maatje 40/42. Ik snap niet echt dat mensen daar zo moeilijk over doen
Ik ben zelf 1.85m, 70kg en heb altijd rijbroeken in maat 40 of 42. volgens iedereen ben ik volslank![]()
Maar toch vind ik het best wel lastig om af en toe een goed passende broek te vinden. Want de meeste broeken zijn veelste kort (misschien ook een tip voor de bokker van huppa.nl, kan zo gauw even niet meer op de boktnaam komen. langere broeken(evt. heupbroeken) )
ook de t-shirts.
Qua bovenlichaam heb ik meestal maat 38 maar als ik dan shirts aantrek die mooi aansluiten en lekker zitten, dan zijn het qua lengte naveltruitjes. het valt me heel erg op dat (bijna) alle t-shirts zo kort zijn.
edit:
@nuka,
inderdaad die zijn zooo fijn!
altijd als ik een nieuwe rijbroek zoek is de standaard eis: 95% katoen en 5% elasthan (ofzoiets)