Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mee gereden, maar na 3 uur had ik echt pijn rond mijn ribben. Ook de banden aan de voorkant stonden helemaal in mijn vel. Zeg maar die kwabjes precies voor je armspleet ter hoogte van je oksel... dat is nu ook gevoelig
Is het nou gewoon een kwestie van wennen? Want dit hou ik niet uit een dag. Ik voel me zo ontzettend ingesnoerd. Denk dat ik hm maar verkoop :/ en opzoek ga naar eentje die hele zachte bandjes heeft en ook een bredere band onder de borsten.
ik kan er niet zonder. Cleo_ schreef:Ik haat sportbh's! Die doen ten eerste de vorm van mijn borsten geen eer aan
Doe erover vaak een correctiehemd, zo zit alles net wat stiller (maar goed heb ook niet zulke grote)
vind het echt een geweldige oplossing
En daarnaast heb ik dan liever eventjes lelijke borsten dan over een paar jaar hangtieten voor de rest van mijn leven

ShadowFax schreef:Ff een vraagje aan de mensen die een shock absorber hebben..
Ik heb altijd bh's van chantelle, 70E. 3 jaar geleden heb ik een shock absorber gekocht, level 4, maat 75E. Omdat mijn gewone bh's+bp al goed voorkomen dat het zooitje gaat zwiepen, heb ik eigenlijk nooit meer aan mijn sportbh gedacht. Vandaag voor het eerst!mee gereden, maar na 3 uur had ik echt pijn rond mijn ribben. Ook de banden aan de voorkant stonden helemaal in mijn vel. Zeg maar die kwabjes precies voor je armspleet ter hoogte van je oksel... dat is nu ook gevoelig
Is het nou gewoon een kwestie van wennen? Want dit hou ik niet uit een dag. Ik voel me zo ontzettend ingesnoerd. Denk dat ik hm maar verkoop :/ en opzoek ga naar eentje die hele zachte bandjes heeft en ook een bredere band onder de borsten.