Het belang van een sportbeha

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Re: Het belang van een sportbeha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:09

De eerste keer voelde mijn rug heel raar. Alsof ik met twee touwen die aan mijn BH vast zaten over mijn rug iets aan het slepen was :P

laurenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:13

ik heb er wel 1 maar draag het niet omdat ik vanuit school kom en dan geen zin heb om van bh te ruilen..
ik heb ook niet zoveel 75B dus het valt mee

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:52

Ook kleine borsten kunnen op termijn slappe theezakkies worden als je ze niet goed inpakt...

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:06

Borg schreef:
Ook kleine borsten kunnen op termijn slappe theezakkies worden als je ze niet goed inpakt...

Precies wat ik dacht..

laurenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:43

haha ja dat zou best kunnen maar ik vind het niet zo handig;p

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:58

Ik heb er van het merk Triumph.
Ik bestel er altijd een paar via de Wehkamp. Kan ik thuis lekker op mijn gemak passen en kiezen welke ik het fijnste vind.
De rest wat niet past oid stuur ik terug.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 00:03

Ik haat sportbh's! Die doen ten eerste de vorm van mijn borsten geen eer aan :P
Doe erover vaak een correctiehemd, zo zit alles net wat stiller (maar goed heb ook niet zulke grote)
vind het echt een geweldige oplossing :)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 00:05

Ik heb wel een (goede) sportbh, maar draag hem eigenlijk nooit. Terwijl ik toch redelijk bedeeld ben (75E), maar heb er compleet geen last van als ik met een normale BH rijd.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:25

Ff een vraagje aan de mensen die een shock absorber hebben..
Ik heb altijd bh's van chantelle, 70E. 3 jaar geleden heb ik een shock absorber gekocht, level 4, maat 75E. Omdat mijn gewone bh's+bp al goed voorkomen dat het zooitje gaat zwiepen, heb ik eigenlijk nooit meer aan mijn sportbh gedacht. Vandaag voor het eerst! :) mee gereden, maar na 3 uur had ik echt pijn rond mijn ribben. Ook de banden aan de voorkant stonden helemaal in mijn vel. Zeg maar die kwabjes precies voor je armspleet ter hoogte van je oksel... dat is nu ook gevoelig :\ Is het nou gewoon een kwestie van wennen? Want dit hou ik niet uit een dag. Ik voel me zo ontzettend ingesnoerd. Denk dat ik hm maar verkoop :/ en opzoek ga naar eentje die hele zachte bandjes heeft en ook een bredere band onder de borsten.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:35

Volgens mij is hij dan gewoon te klein?
Shock absorber valt heel klein..

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:37

Ik heb er wel twee maar die zijn nog te groot :')
maar ik heb ook nooit last van hoor, ik rijd ook gewoon met een normale bh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:33

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-09-24 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:35

zonder want er valt niks in te doen in die sport bh :D
heb echt vrijwel geen borsten dus het hotst en klotst ook niet :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:22

Denk dat het gewoon belangrijk is om een goed passende bh te hebben, niet eens zozeer een voor de sport.
Ik merk dat als ik een goedkopere bh aan heb dat het dan ook niet bepaald fijn rijdt, maar als ik er een aan heb van goede kwaliteit die precies past, dan merk ik er niets van. :)

Je zag deze zomer ook vaak foto's met afgezakte bandjes, en inderdaad dat alles maar overal heen beweegt..Vind dat echt geeeeen gezicht. :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:28

Elina, dat heb ik ook met eentje, bij de Anita Sport BH. Die knelt en heb ik ook last daar waar die 'kwabjes' zitten. Ook hele striemen. Mischien heb je een verkeerd model gekocht? Waar ik achter ben gekomen is dat een sport bh niet te hoog moet zitten bij je oksel zeg maar (maar mischien hangt dat van de persoon af?) Heb nu weer een tri action van de Livera en die bevalt al jaren prima!

Danielle, het maakt echt wel uit of je een bh voor de sport hebt of niet. Een sport bh geeft gewoon veel meer steun dan een normale bh. Ook al heb je van goeie kwaliteit ;) ik kan er niet zonder.

linnie28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:30

Ik heb maar een 75B dus meestal gaat het wel. Maar als ik meerdere paarden op 1 dag moet rijden lijkt het me toh wel fijn. Ik wil er ook al een tijdje eentje aanschaffen. Ik heb momeneel ook wel een BH waar ik niet zo'n last heb maarja die kan ik ook weer niet elke dag aan hihi.

horse_addict

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:32

Ik ben wel tevreden van de Anita sport bh, model maakt niet zoveel uit, de pasvorm is het allerbelangrijkste. Ik heb een goed gevulde C-cup en ik durf geen paard paard op zonder mijn sportbh.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:39

Cleo_ schreef:
Ik haat sportbh's! Die doen ten eerste de vorm van mijn borsten geen eer aan :P
Doe erover vaak een correctiehemd, zo zit alles net wat stiller (maar goed heb ook niet zulke grote)
vind het echt een geweldige oplossing :)

Ik zie eigenlijk weinig verschil tussen een push-up en een sport-bh.. bij mij dan :P En daarnaast heb ik dan liever eventjes lelijke borsten dan over een paar jaar hangtieten voor de rest van mijn leven := :P

ShadowFax schreef:
Ff een vraagje aan de mensen die een shock absorber hebben..
Ik heb altijd bh's van chantelle, 70E. 3 jaar geleden heb ik een shock absorber gekocht, level 4, maat 75E. Omdat mijn gewone bh's+bp al goed voorkomen dat het zooitje gaat zwiepen, heb ik eigenlijk nooit meer aan mijn sportbh gedacht. Vandaag voor het eerst! :) mee gereden, maar na 3 uur had ik echt pijn rond mijn ribben. Ook de banden aan de voorkant stonden helemaal in mijn vel. Zeg maar die kwabjes precies voor je armspleet ter hoogte van je oksel... dat is nu ook gevoelig :\ Is het nou gewoon een kwestie van wennen? Want dit hou ik niet uit een dag. Ik voel me zo ontzettend ingesnoerd. Denk dat ik hm maar verkoop :/ en opzoek ga naar eentje die hele zachte bandjes heeft en ook een bredere band onder de borsten.

Dan issie denk ik toch echt te klein. Ik heb Shockabsorber.. zit wel strak, maar het doet me geen pijn. Als ik hem 10 minuten aan heb, merk ik weinig verschil met een andere BH qua comfort (als ik gewoon loop/zit etc.)

ellen83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 10:06

Ik heb een minimizer BH aan van de Hunkemoller; ze floepen er niet uit en blijven redelijk goed zitten :-)