Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janine1990 schreef:Mensen die stoer roepen dat ze niet met cap rijden, tsjah... Laten we daar met z'n allen vooral geen aandacht aan besteden.
nl_t schreef:Edit
Vinden jullie dat het verboden moet worden om zonder cap foto's te plaatsen op bokt?

loeky_flap schreef:Janine1990 schreef:Mensen die stoer roepen dat ze niet met cap rijden, tsjah... Laten we daar met z'n allen vooral geen aandacht aan besteden.
Waar slaat dat op?
iedereen mag toch zelf weten wat die doet?Endan roep jij meteen dat "we" daar geen aandcht aan moeten besteden?
Ik roep toch ook niet,mensen die stoer roepen dat ze met cap rijden,moeten we maar geen aandacht aan besteden?
Meer zal ik niet zeggen, discussie is het niet waard. XMaaiike schreef:nl_t schreef:Edit
Vinden jullie dat het verboden moet worden om zonder cap foto's te plaatsen op bokt?
dus dan zou ik bijv. geen foto's van wedstrijden met hoedje en dus zonder cap mogen plaatsen,
en nog veel meer bokkers met mij niet:')
nee zoiets kun je niet gaan verbieden.

haha.
kan ook heus zweten, 't zit alleen niet zo geheel om je hoofd heen haha

is nog van mijn trainer geweest, hij had hem ook op toen hij 15 was, en heb hem van hem gekregen. best grappig