Miryamk schreef:Hiphopje ik wou net typen dat ik je verhaal zo herken![]()
Lang leve de brave knollen!
Goh, ik zie net in je profiel dat je ook western rijd.
Heerlijke paarden hè, die cowboyknollen.
Was je vorige paard ook een westernpaard of niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miryamk schreef:Nee, een halve haflinger![]()
Jup, ik vind die amerikanen toch ook een stuk relaxter
(hoewel daar ook wel uitzonderingen in zijn hoor, maar over het algemeen zijn ze lekker cool) Margje schreef:Xena, ik denk dat het inderdaad verstandig is om een goede instructeur te vinden, of in ieder geval iemand die je een tijdje wil helpen. Wordt je pony nu ook gereden? Dan kun je misschien beginnen met uitstappen enz, gewoon langzaam opbouwen.
hiphopje schreef:ik ben over gestapt op western omdat ik het een vele leukere manier van paardrijden vind. 1,5 jaar geleden totaal besmet geraakt na één proeflesje, hahahaha. Mijn dochter is ook helemaal om, die vind het westernrijden ook veel leuker. Ze had al nooit iets met dressuur, springen vond ze dan wel weer leuk.
Reining vind ze het leukste, maar zover zijn we nog lang niet met ons knolletje.
Ik heb gister echt de hele dag met een big smile rondgelopen, omdat ik gewoon zo blij ben met mijn paard!!!

Was altijd zo druk bezig met zitten blijven dat ik nergens anders tijd voor had.

. Op dat punt durfde ik nog wel door de drukken. Maar toen we even later de weg overstaken en datzelfde paard weigerde langs de boerderij aan de andere kant van de weg te gaan kneep ik hem wat meer. De paarden lopen altijd te kloten op dat punt en meteen daarna komt een prachtig lang pad midden door de weilanden en akkers. En ondertussen stond de halve groep nog op de weg 

Zeker meer dan 2 jaar niet gereden, en toen ging dat ook niet zo goed. Dus heb er nu al de bibbers voor, maar heb er ook wel erg veel zin in. Tís zo dubbel.....

Dus werkelijk na jaren angst aan de longe gestapt, gedraafd.. tís echt net fietsen haha, verleer je niet weer. klein succesje, hoera!