Camping boszicht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 20:19

Ik denk dat je het beste gewoon die vrouw kan mailen, ik ben eerlijk geweest over dat meisje, dat ze maar 1 keer per jaar echt rijd in ameland ( voornamelijk strandritten), en afentoe op een paard van vriendin.. Maar dat ze wel voldoende rijervaring heeft om naar het bos of strand tegaan, en een pittig paardje aan kan.

Lalidan, ik ga ook in een blok hut,kan je me vertellen wat er allemaal in zit?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:20

LizzyLover, een kleine keukenblokje, stapelbedden en tafel met stoelen :j

Youknowme

Re: Camping boszicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 20:22

Dus je kleren moeten in een koffer blijven ? En ook stopcontacten ?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:23

Ik durf niet te zeggen of er een kledingkast in staat. Het zal nooit veel zijn. (heb toevallig vorige jaar binnen staan neuzen omdat ik eerst ook een blokhut wilde nemen). Stroom zal er wel zijn denk ik anders zou je ´s avonds ook geen licht enzo hebben ;) .

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 20:25

Zolang de bedden maar een beetje goed liggen vind ik het prima :P En stopcontact,ik hoop het wel i.v.m mobiel opladen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:26

De bedden in de boerderij slapen in ieder geval heerlijk :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:39

Ik ben er laatst even wezen kijken, was niemand aanwezig dus ik kon niet naar binnen, maar wat ik van buiten zag was een tafel met stoelen, 2 stapelbedden, kookplaatje, gootsteen, kastjes en ik zag zelfs een koelkastje staan. In elk geval een stopcontact (erg belangrijk voor mij, aangezien mijn broodbakmachine zéker weten mee gaat! :o )

@_lau_: wanneer in mei ga jij? Ik ga 30 mei!

Huiskamertopics ben ik nooit zo dol op, dat gaat me vaak te snel en te veel over andere dingen, maar ik zal eens een kijkje nemen!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:41

Die gaat niet snel, is maar klein ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:48

Lalidan schreef:
Ik ben er laatst even wezen kijken, was niemand aanwezig dus ik kon niet naar binnen, maar wat ik van buiten zag was een tafel met stoelen, 2 stapelbedden, kookplaatje, gootsteen, kastjes en ik zag zelfs een koelkastje staan. In elk geval een stopcontact (erg belangrijk voor mij, aangezien mijn broodbakmachine zéker weten mee gaat! :o )

@_lau_: wanneer in mei ga jij? Ik ga 30 mei!

Huiskamertopics ben ik nooit zo dol op, dat gaat me vaak te snel en te veel over andere dingen, maar ik zal eens een kijkje nemen!

Ik ga van 1 t/m 5 mei in de meivakantie dus nog..

Koelkastje is er ook ja, en stopcontacten ook. Ook nog een droogrekje voor je handdoeken. Idd geen kast om je kleding in te leggen maar ach vanuit de koffer leven kan meestal wel voor een weekje.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:04

Camping charme ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:49

Haha ja zeker!!

letsgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:26

Wij zijn vorig jaar de laatste week van juli op Boszicht geweest.We hadden de boerderij gehuurd en het is ons erg bevallen.De eigenaren zijn super gastvrij en behulpzaam.
De boerderij is leuk , bedden goed maar ik heb eerlijk gezegd geen avond zelf gekookt want niet alles was even schoon haha.
Wij hadden ons eigen paard mee en mijn dochter heeft de hele week op Lucky gereden ( paard van eigenaar).
Lucky is een eerlijk maar zeer voorwaarts paard en als hij gaat dan gaat hij ook echt, rijervaring is zeker gewenst want als je bang bent en gaat remmen dan kom je lopend naast Lucky weer naar de camping..wij hebben het super met hem en ons eigen paard gehad, mooie routes gereden en soms waren de zandpaden zwaar.Ze hadden goede kwaliteit hooi en prima stallen! Als er na onze zomervakantie geld overblijft zou ik zo weer een weekje Boszicht boeken.Iedereen die gaat veel plezier!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 18:59

Het topic is al een poosje minder actief zie ik, maar ik zit me wat te oriënteren op campings op de Veluwe en ik vraag me af of de camping ook leuk is voor niet-paarden mensen? Want ik ga met mijn ouders en mijn vader vind paarden nog wel leuk, maar voor mijn moeder is het wel leuk als niet de hele camping alleen maar paard is. ;)
En er is dus wel een supermarkt dicht bij de camping?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 19:14

Er is veel paard :j maar er zitten genoeg mensen die niks met paarden hebben. Mijn vader heeft ook niet veel met paarden, maar heeft het er ook goed naar z'n zin.
Aan het eind van de straat zit een supermarkt (Spar) en in het dorp zitten de gewone grotere supermarkten.

loessie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 21:16

Ik ga van 15 - 20 aug naar camping boszicht met mijn paardje. Gaan een hoop bokkers lees ik al. Lekker door de veluwezoom rijden. Kan niet wachten.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:32

Wij zijn in Juni een weekend geweest, met allerlei men paarden en pony;s, we sliepen in de vrachtwagens of een caravan mee.
Een erg leuke camping, zeker is dat we nog es terug gaan, allemaal erg relaxt daar, wel flink heuvelachtig vergeleken met de rest vd veluwe....

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 10:07

loessie1986 schreef:
Ik ga van 15 - 20 aug naar camping boszicht met mijn paardje. Gaan een hoop bokkers lees ik al. Lekker door de veluwezoom rijden. Kan niet wachten.

Gaan idd best een hoop, jij gaat weg als ik aan kom :P In wat voor huisje zit je?

loessie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:31

Ik ga in mijn tentje, hihi. Dus ben al aan het duimen voor mooi weer. Ik ga ook alleen heen, dus financieel ook wat voordeliger. Jammer dat ik dan net weg ga. Lijkt me gezelli om ook met andere te rijden.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 15:13

Leuk loessie, ik ben er dan ook :D

loessie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:17

gezellig. kan niet wachten er heen te gaan. Veluwezoom is zo onwijs mooie natuur als ik het van iedereen hoor.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 22:23

:j dat is helemaal waar.
Ik kijk er ook super naar uit.