bodyprotector

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amarie

Re: bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:46

Ik heb de mijne in drunen gekocht, de achterkant ziet er bijna het zelfde uit, heb alleen dat stukje dat onderaan zit niet en aan de voorkant heb ik geen klittenband sluitingen, wel de rits.
Hij is dus wat minder massaal om te zien.
Om hem smaller te maken zit er een soort veter aan de beide zijkanten (heel mooi weggewerkt en het werkt als een trein) voor het geval dat de bp wat losser moet voor over een jas etc.

Lys1508

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:51

Miss domme vraag :+

zou hij ook onder je jas kunnen ?? :o

prisje_dw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:53

ik heb ook een body.

ik rij er eigenlijk altijd mee sinds ik van een paard ben afgevallen,
en al mijn spieren in mijn onderrug zwaargekneusd had en drie dagen niet meer normaal kon lopen :S
ik heb er volgens mij nooit moeite mee gehad.
nu (2jaar later) wordt ik er soms wel gek van, vooral in de zomer.
maar het is mijn eigen keuze.
als ik een paard echt vertrouw dan rij ik wel is zonder.
maar nu ik mijn eigen paardje van 6 heb,
doe ik hem toch maar weer even aan, dan kan ik hem rustig leren kennen, zonder dat ik me onzeker voel doordat ik geen body aan heb.
misschien dat ik over een half jaar toch zonder body ga rijden,
dat zie ik dan wel!
ik hou hem nu gewoon nog lekker aan! :Y)

xAliseex
ik doe mijn body ook onder mijn jas.
ligt eraan hoe dik je jas is.
ik doe het allebei.. met mijn winterjas doe ik hem eronder.
met mijn zomerjas, kan die er makkelijk overheen.
je bent wel een beetje een dik propje als je je jas erover doet..
(dat vind ik dan :+ )

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:54

xAliseex schreef:

jep, ik heb een bodyprotector van air-o-wear (moet 'm altijd dragen :n ) en de stof die in de protector zit warmt op met lichaamswarmte (word zacht) en past aan aan lichaamsvorm, ik mag hem alleen dragen boven t-shirt, dus onder pull, jas,...

kientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:45

Lys1508

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:51

hafjesliefde schreef:
xAliseex schreef:

jep, ik heb een bodyprotector van air-o-wear (moet 'm altijd dragen :n ) en de stof die in de protector zit warmt op met lichaamswarmte (word zacht) en past aan aan lichaamsvorm, ik mag hem alleen dragen boven t-shirt, dus onder pull, jas,...

Okee, dankje ;) deze lijkt me heel erg handig ! :D

@ prisje_dw , Jaa indd vind ik ook altijd :P alleen het leek mij wel handig voor in de winter :P maar volgensmij geeft de bodyp, ook wel warmte dus hoef je denk ik ook niet een hele dikke jas aan

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:19

Denken jullie er om dat als je een How's Racesafe zou willen dat de RS2000 inmiddels vernieuwds is, nu is er de RS2010, deze bied een nog betere becherming, daardoor kunnen de maten wel iets afwijken van de RS2000.
De How's kan ook op maat gemaakt worden tegen een kleine vergoeding. Dat kan b.v. bij de Airowear Outline niet.
Beide zijn overigens hele goede BP's.
Welke je fijn vind zitten is persoonlijk en niet alleen afhankelijk van je maten, maar ook b.v. van het type zadel dat je gebruikt (diepe zit en of hoge lepel).
Zie ook voor meer info mijn onderschrift. ;)

prisje_dw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 18:28

Citaat:
@ prisje_dw , Jaa indd vind ik ook altijd :P alleen het leek mij wel handig voor in de winter :P maar volgensmij geeft de bodyp, ook wel warmte dus hoef je denk ik ook niet een hele dikke jas aan

nou,
ik heb het sowieso al wel snel koud.
maar ik doe er altijd een gewone dikke winterjas overaan hoor :P
maar, dat is voor iedereen natuurlijk anders ;)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 19:05

hafjesliefde schreef:
xAliseex schreef:

Nou, die van mij past echt niet onder mijn jas of vest!
Ik doe het eroverheen..
Zit trouwens lekker, stijver dan zonder body natuurlijk, maar geen last van!`
Heb m trouwens nog maar weinig aangehad, alleen met speciale gelegenheden, heb m gekocht voor springen/oefencrossen (meer springen dan simpele sprongen, zoals ik nu doe) en voor buitenrijden.
Heb een harstikke bomproef paard op dit moment, maar je hoeft alleen al zelf in het bos door een tak je zadel uit geholpen worden.. en dan beschermt die body mij toch voor takken en andere obstakels.

Wel een minpunt.. op de spannende momenten van de afgelopen jaren dat ik hem aan had ben ik gevallen (2 x, buiten op een jong paard dat nog geen ruiter op zijn rug had gehad en bij het opstappen van een angstig paard). Zonder body niet gevallen. Maargoed, dat ligt meer aan het feit dat ik mijn body voor de zekerheid aan doe bij dat soort fratsen.
Hij kwam dus goed van pas, het breekt echt je val. Bijv op je schouder.

Werelding, zo'n Bodyprotector!