Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jessie84 schreef:wat gaaf die sokken passen die ook om de kortere laars
crabbybitch schreef:jessie84 schreef:wat gaaf die sokken passen die ook om de kortere laars
Jazeker passen ze in de korte versie.alleen niet de sok helemaal omhoog trekken.
Ik heb ook de chinchilla sokken en de korte laars...gaat prima,ik doe dan alleen die sokken aan en geen extra paar sokken.
Ik heb de tussenlaag ook gevet.Mijn laarzen zijn egaal donkerbruin nu.Super gaaf.
HenrietteM schreef:Wisten jullie dat ze er ook in een boot uitvoering zijn?

Maar die hebben hele zachte zolen waardoor je super grip hebt op het dek, die zolen sluiten dus snel op harde ondergrond.
Maar ik merk wel dat ze nu na een paar keer mee lopen beter zitten, het leer is soepeler en gaat naar je voet staan

zorro schreef:Aah dat zet me dan toch weer aan het twijfelen, ze zijn natuurlijk veel goedkoper! Hebben jullie ze besteld, of zijn er ook anwb winkels? Haha, ik zit daar niet zo in..
zorro schreef:Is er misschien iemand die voor mij de kuitomtrek van de galway laarzen zal willen meten? Ik heb een brede kuit, dus ik ben zo benieuwd of ze me zullen passen! Ik heb gelezen dat een kuitmaat van 43/44 nog wel past, en dan zullen ze mij ook ruim passen, maar dat weet ik dus niet zeker.. Hoop dat iemand dit voor me wil doen!!
EDIT: en dan het liefst van maat 39, iemand die ze toevallig heeft en even wil meten?
Maar 46 zeker, dus jij moet ze passen! OoappeloO schreef:@ Henriëtte: Die bootschoenen zijnMaar die hebben hele zachte zolen waardoor je super grip hebt op het dek, die zolen sluiten dus snel op harde ondergrond.