Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ruth1995 schreef:Ik heb trouwwens nogsteeds mn Kendals niet verkocht wil er graag nieuwe kendals voor in de plaats kopen maar met een grotere kuit maat. Deze die ik verkoop zijn ook nog gloed nieuw. Was helaas te laat om ze om te ruilen voor een groter maatje (kuit).
SuperAssie schreef:Ruth1995 schreef:Ik heb trouwwens nogsteeds mn Kendals niet verkocht wil er graag nieuwe kendals voor in de plaats kopen maar met een grotere kuit maat. Deze die ik verkoop zijn ook nog gloed nieuw. Was helaas te laat om ze om te ruilen voor een groter maatje (kuit).
Neem aan dat je dan nu de M hebt? Helaas, ik ben toch op zoek naar de 39W maat denk ik, omdat ik hoop dat de voet groot uitvalt haha.
SuperAssie schreef:Ruth1995 schreef:Ik heb trouwwens nogsteeds mn Kendals niet verkocht wil er graag nieuwe kendals voor in de plaats kopen maar met een grotere kuit maat. Deze die ik verkoop zijn ook nog gloed nieuw. Was helaas te laat om ze om te ruilen voor een groter maatje (kuit).
Neem aan dat je dan nu de M hebt? Helaas, ik ben toch op zoek naar de 39W maat denk ik, omdat ik hoop dat de voet groot uitvalt haha.
LiiNd_Y schreef:Mijn nieuwe Mondoni's met een laag verf (nog niet helemaal klaar)
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Heb nu 2 paar Plains, een paar zwarte en wanneer ze klaar zijn kan ik deze cognac er ook bij gebruiken