Elastiek is natuurlijk goedkoper dan leer
Maar het is best een prijsverschil ja...Kan me niet voorstellen dat dat alleen aan dat stukje elastiek ligt toch?
Meeste laarzen zijn kalfsleer, misschien is dit rundleer?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar het is best een prijsverschil ja...Rochlie_ schreef:Ik hoorde onlangs dat De Niro ook een nevenmerk heeft, dat goedkopere laarzen maakt die toch van uitstekende kwaliteit zijn.
Ik ben helaas de naam kwijt. Weet iemand hier iets meer over?
Zinn schreef:Pops schreef:Mooi sunnystar! Ook mooi zo zonder veters. Staat chique. Ik heb alleen altijd schrik dat ik dan gigantische voeten krijg
Welke maat heb jij?
Ik vind mijn laarzen zonder veters vooraan juist kleiner lijken van voet dan die mét...
Clairexx schreef:Rochlie_ schreef:Ik hoorde onlangs dat De Niro ook een nevenmerk heeft, dat goedkopere laarzen maakt die toch van uitstekende kwaliteit zijn.
Ik ben helaas de naam kwijt. Weet iemand hier iets meer over?
ik zou dit heel graag willen weten. want ben namelijk opzoek naar goede trainings laarzen die niet al te duur zijn (tot 300) maar heb hele smalle kuiten (30-31) en hele lange benen (47) en voet 39.
) als er een spatje modder op komt.
maar ik moet het wel zelf betalen. dus als er een goedkopere versie is
Pieteritus1 schreef:Brrr, Lipica en Deniro moet je niet in 1 topic gebruiken en al helemaal niet in één zin.
Die twee kun je echt niet vergelijken, vind ik. Deniro is toch een heel andere (betere) kwaliteit.
joletjuh schreef:Dat vind ik ook... Ik heb zelf ook geen ervaring met Lipica maar wel al een aantal laarzen van vriendinnen/bekenden etc. voorbij zien komen... Vind ze heel snel lelijk worden en als je ze ziet dan denk ik tsja het is het net niet...
Voor €100 meer heb je ook al een DeNiro laars
Pieteritus1 schreef:Brrr, Lipica en Deniro moet je niet in 1 topic gebruiken en al helemaal niet in één zin.
Die twee kun je echt niet vergelijken, vind ik. Deniro is toch een heel andere (betere) kwaliteit.
Rochlie_ schreef:Ik heb het even nagevraagd bij een meisje van wie ik wist dat ze dat merk heeft.
Het heet 'Fildona'. Er is nauwelijks informatie over te vinden op het internet, maar de plaatselijke ruitershop hier (Sint-Truiden, Belgisch Limburg) verkoopt de laarzen, dus het is niet het merk van Emmers zelf.
Ze worden gemaakt op dezelfde plaats als De Niro, dus het merk maakt gewoon deel uit van hetzelfde bedrijf, maar dan onder een andere naam. (Een beetje zoals CTD en Stübben)
Je kan het een beetje bekijken als een "jeugdcollectie" van De Niro, speciaal ontwikkeld voor jongeren die nog groeien, en dus geen tonnen geld kunnen spenderen aan laarzen, maar toch op zoek zijn naar degelijk materiaal.
joletjuh schreef:Hmm dat is balen.. Maar daar heb je verschillende kuitmaten in...
http://www.ooteman.nl/dames/rijlaarzen/ ... p-rijlaars