Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolet

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:26

Geen idee, weet wel dat die zo'n elastisch stuk heeft aan de achterkant..
Elastiek is natuurlijk goedkoper dan leer :P Maar het is best een prijsverschil ja...
Kan me niet voorstellen dat dat alleen aan dat stukje elastiek ligt toch?

Meeste laarzen zijn kalfsleer, misschien is dit rundleer?

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:41

denk ook dat dit runderleer is, althans mij is verteld dat dit begin januari n nieuw model was

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:50

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:12

Ja runderleer, en vaste maten..........

Rochlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:29

Ik hoorde onlangs dat De Niro ook een nevenmerk heeft, dat goedkopere laarzen maakt die toch van uitstekende kwaliteit zijn.
Ik ben helaas de naam kwijt. Weet iemand hier iets meer over?

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:23

Rochlie_ schreef:
Ik hoorde onlangs dat De Niro ook een nevenmerk heeft, dat goedkopere laarzen maakt die toch van uitstekende kwaliteit zijn.

ik zou dit heel graag willen weten. want ben namelijk opzoek naar goede trainings laarzen die niet al te duur zijn (tot 300) maar heb hele smalle kuiten (30-31) en hele lange benen (47) en voet 39.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:35

Zinn schreef:
Pops schreef:
Mooi sunnystar! Ook mooi zo zonder veters. Staat chique. Ik heb alleen altijd schrik dat ik dan gigantische voeten krijg ;)
Welke maat heb jij?

Ik vind mijn laarzen zonder veters vooraan juist kleiner lijken van voet dan die mét...

Och! Leuk om dit te horen! Dan overweeg ik toch die zonder veters!

Rochlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:40

Clairexx schreef:
Rochlie_ schreef:

ik zou dit heel graag willen weten. want ben namelijk opzoek naar goede trainings laarzen die niet al te duur zijn (tot 300) maar heb hele smalle kuiten (30-31) en hele lange benen (47) en voet 39.

Hoera, een lotgenote! Mijn kuitomtrek meet ook slechts een kleine 31cm. De standaardlaarzen die niet te prijzig zijn, vallen mij dus steeds te ruim.
Ik heb nu een paar De Niro's die op maat gemaakt zijn, maar omdat ze zo duur waren, durf ik ze bij dit natte, gure weer (en alle modder die daar bij komt kijken) niet uit de kast halen.
Ik zoek dus nog een paar extra laarzen die wél goed passen (dus maatwerk) maar waarvoor ik niet in huilen uitbarst (bij wijze van spreken :+) als er een spatje modder op komt.

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:43

ik heb de qhp laars. kwa kuit komt die aardig overeen alleen de hoogte :( maar ik moet het wel zelf betalen. dus als er een goedkopere versie is :D

Rochlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:52

De junior QHP-laars past me rond de kuit, maar is helaas veel te kort. Ik ben dan ook op zoek naar dat nevenmerk van De Niro, omdat maatwerk daar wel mogelijk is. Kan me wel voor de kop slaan omdat ik de naam vergeten ben |o

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:58

Rochlie_ schreef:
De junior QHP-laars past me rond de kuit, maar is helaas veel te kort. Ik ben dan ook op zoek naar dat nevenmerk van De Niro, omdat maatwerk daar wel mogelijk is. Kan me wel voor de kop slaan omdat ik de naam vergeten ben |o

naja je komt er vast wel op! is lipica voor jou geen idee?

Rochlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:04

Ik heb al veel gehoord over Lipica, maar ik heb er geen ervaring mee. Worden die ook verdeeld in België?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 14:25

Brrr, Lipica en Deniro moet je niet in 1 topic gebruiken en al helemaal niet in één zin.
Die twee kun je echt niet vergelijken, vind ik. Deniro is toch een heel andere (betere) kwaliteit.

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:30

Pieteritus1 schreef:
Brrr, Lipica en Deniro moet je niet in 1 topic gebruiken en al helemaal niet in één zin.
Die twee kun je echt niet vergelijken, vind ik. Deniro is toch een heel andere (betere) kwaliteit.

Dat vind ik ook... Ik heb zelf ook geen ervaring met Lipica maar wel al een aantal laarzen van vriendinnen/bekenden etc. voorbij zien komen... Vind ze heel snel lelijk worden en als je ze ziet dan denk ik tsja het is het net niet...
Voor €100 meer heb je ook al een DeNiro laars

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 17:44

Volgens mij van Emmers eigen merk?

Rochlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 17:55

joletjuh schreef:
Dat vind ik ook... Ik heb zelf ook geen ervaring met Lipica maar wel al een aantal laarzen van vriendinnen/bekenden etc. voorbij zien komen... Vind ze heel snel lelijk worden en als je ze ziet dan denk ik tsja het is het net niet...
Voor €100 meer heb je ook al een DeNiro laars

Ja, maar die van mij moeten op maat gemaakt zijn, vanwege mijn smalle kuit. En die heb je niet meteen voor 200€.
Weet echt niemand hoe dat goedkopere broertje van De Niro heet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 17:56

Van Emmers toch?

Rochlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:05

Ik heb het even nagevraagd bij een meisje van wie ik wist dat ze dat merk heeft.
Het heet 'Fildona'. Er is nauwelijks informatie over te vinden op het internet, maar de plaatselijke ruitershop hier (Sint-Truiden, Belgisch Limburg) verkoopt de laarzen, dus het is niet het merk van Emmers zelf.
Ze worden gemaakt op dezelfde plaats als De Niro, dus het merk maakt gewoon deel uit van hetzelfde bedrijf, maar dan onder een andere naam. (Een beetje zoals CTD en Stübben)
Je kan het een beetje bekijken als een "jeugdcollectie" van De Niro, speciaal ontwikkeld voor jongeren die nog groeien, en dus geen tonnen geld kunnen spenderen aan laarzen, maar toch op zoek zijn naar degelijk materiaal.

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:49

Pieteritus1 schreef:

ik vind als je nog groeit en je kan geen bakken met geld uitgeven. dat je dan beter voor een iets goedkopere variant kan gaan met maatwerk. ik zelf heb nu laarzen die gveelst te kort zijn. ik heb de De Niro fildonna idd ook gezien. lipica is zeker niet te vergelijken met De Niro dat zet ik ook niet. aleen als je niet te vee geld heb te besteden is dat miss een oplossing.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 00:19

Rochlie_ schreef:
Ik heb het even nagevraagd bij een meisje van wie ik wist dat ze dat merk heeft.
Het heet 'Fildona'. Er is nauwelijks informatie over te vinden op het internet, maar de plaatselijke ruitershop hier (Sint-Truiden, Belgisch Limburg) verkoopt de laarzen, dus het is niet het merk van Emmers zelf.
Ze worden gemaakt op dezelfde plaats als De Niro, dus het merk maakt gewoon deel uit van hetzelfde bedrijf, maar dan onder een andere naam. (Een beetje zoals CTD en Stübben)
Je kan het een beetje bekijken als een "jeugdcollectie" van De Niro, speciaal ontwikkeld voor jongeren die nog groeien, en dus geen tonnen geld kunnen spenderen aan laarzen, maar toch op zoek zijn naar degelijk materiaal.

Bertbaley plaatste de link een aantal posts hierboven. Het is gewoon van De Niro en het model heet Fildonna, is een goedkoper model, een instapmodel idd, Petrie heeft zulke ook.

Rochlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 07:57

Oh, ok, het is gewoon een model dan. Het meisje waaraan ik het vroeg beweerde dat het echt een ander merk was.
Ik had trouwens geen idee dat er bij dat instapmodel maatwerk mogelijk was. Dacht dat dat gewoon standaardmaten waren. Sorry!

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 08:39

Van Cavallo heb je ook Junior laarzen. Junior Jump ofzo, die zijn ook niet zo heel duur misschien is dat wat?

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 09:09

joletjuh schreef:
Van Cavallo heb je ook Junior laarzen. Junior Jump ofzo, die zijn ook niet zo heel duur misschien is dat wat?

Die kuit is voor mij alsnog te groot! Helaas :(

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 09:20

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 09:27