Dam zou ik het patroon zonde taille naad nemen, dacht dat dat de 875 is! 870 zou ik niet doen, is wel een heel mooi patroon, maar vind em erg smal/klein uitvallen
Ik heb met beide geen ervaring dus kan je niet adviseren daarin!
Kaula
Geplaatst: 13-02-12 10:25
Jup ik zou ook het patroon zonder taillenaad nemen, anders deel je jezelf nog een keer op in dat jasje. Je kunt beter diegene met de verticale naden nemen .
Ik moet zeggen minouesmee dat je echt onwijs mooie fotos op je profiel hebt! Welke kleuren ga je gebruiken? bij mij komen de carnavalspakken even op de eerste plaats! (jaja kom wel uit prinsenbeek/breda he ) we hebben witte slibjassen met goude details! echt heel leuk! ook een heel mooi model voor een rijjasje! ik zal wel binnenkort paar fotos maken!
Dank je wel! Ik ga een bruin jasje maken, ik weet zelf even niet meer hoe de stoffen er voor de rest uitzien, want ze liggen al een tijdje in de kast.
Ik ben benieuwd naar je slipjas!
Lieve_Duc
Geplaatst: 13-02-12 11:31
deze heb ik nog van vorigjaar optocht. en deze hebben we dit jaar in het wit, dan op de bovenkant van je schouders een goude strook en achter op je rug waar de split zit.
ow die onderste zijn wel heel leuk Lieve! Zeker voor zo'n optocht vind ik dat wel erg leuk! Mijn tante die komt volgende week eten. Dan gaat ze nieuwe witte rijbroek voor me maken . Ik ga dan met haar mee kijken en daarna zelf 1 proberen te maken
Vroeger had ik ook een rijbroek die mn oma had gemaakt, met echt leren zitvlak enzo. Allemaal harstikke leuk en aardig, alleen jammer dat de stof niet zo elastisch was als een normale rijbroek.
Toen ik op 't paard stapte was het kgggggg En dat was behoorlijk fris aan mijn billetjes
Jezus jij weer he met die slechte kwaliteit foto's. Je zou een ban moeten krijgen ofzo
Zo'n kleurtje cognac heb ik ook nog liggen, ga ik een jasje van maken voor een vriendinnetje met zwarte accenten. Maar eerst mn bruine af en dan mn roze nog haha, schiet nog eens op.
Vanmiddag had ik even mijn oma aan de telefoon, was zo geniaal. Vertelde haar dat ik parelbiesband had gevonden, zegt ze doodleuk, jaa dat wist ik al, zag ik op facebook