Wachten duurt altijd langgg! Heb mijn nieuwe nog maar 1x aangehad. Nu met dit koude weer voel ik mn tenen al helemaal niet zo goed en zeker niet in nieuwe laarzen die ook nog eens strakkk zitten haha... Ik wil ZON!
Ze vonden het bij de ruitersportzaak ook gek dat ze er zo snel waren, ze hebben t echt 2x nagekeken. En ik had nog allemaal andere dingen aan mn laarzen
Dank jullie wel, ik heb wel aan de achterkant nog lak aan t flapje en langs de rits
sunnystar
Geplaatst: 29-01-13 14:22
Heb al zo lang geleden belooft om er een foto te laten zien van mijn De Niro laarzen. Hier is het nu eindelijk! Omdat het de laatsten weken zo erg koud was, heb ik de laarzen nog niet zoooo vaak aangedaan. Maar ze zatten meteen lekker. Alleen nog een heel klein beetje pijn in de knieholte, maar dat komt goed. Zaterdag Concours, dus de volgende dagen nog flink ermee oefenen. Ben super tevreden met mijn laarzen
Ik ga mijn 3e paar Niro Boots bestellen binnenkort, zit alleen nog erg in twijfel.. Ik wil lak, of brushed (schrijf je dat zo?) wil een mooie dressuur laars