Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
28894 schreef:Weet iemand heel toevallig waarom de mondoni cardiff's niet in de maat 36H zijn te verkrijgen (precies mijn maatje namelijk)? Ik zoek een nieuwe trainingslaars en had eerder ook mondoni laarzen en die zaten wel lekker en nu hebben ze ook eindelijk een mooie dressuurlaars ^^
Of waren die gewoon heel snel uitverkocht?
J_Verlangen schreef:watvinden jullie van de mondoni cardiff? valt die breedt, smal of gewoon normaal bij de kuit?
ik heb normale tot iets bredere kuiten en zoek laarzen van mondoni, wil de cardiff heel graag hebben
xxx
Horse12lover schreef:J_Verlangen schreef:watvinden jullie van de mondoni cardiff? valt die breedt, smal of gewoon normaal bij de kuit?
ik heb normale tot iets bredere kuiten en zoek laarzen van mondoni, wil de cardiff heel graag hebben
xxx
Hoi,
ik heb deze laars en ben er erg blij mee.
Heb kuitmaat 34, maar op het breedste deel van de kuit heb ik een loze ruimte zitten, verder sluit de laars erg mooi aan, heeft een redelijk hoge dressuurboog en is slank bij de enkels.
Heb wel last van blaren gehad in het begin omdat het harde stugge laarzen zijn, nu ze ingelopen zijn zijn ze een stuk soepeler en zachter geworden
J_Verlangen schreef:watvinden jullie van de mondoni cardiff? valt die breedt, smal of gewoon normaal bij de kuit?
xxx
sterreke98 schreef:mondoni heeft een nieuwe rijlaars! heel erg mooiAls ik het geld had haha
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html