Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
anders worden we vanzelf een keer op onze vingers getikt...
Of we moeten in de HK ook echt ontopic blijven

gaat gestaag naar beneden. Probeer wel elke week wat lekkers te eten als patatjes of spare-ribs bijvoorbeeld.
en de shetten hebben geen enkel probleem om de wagen vooruit te krijgen, dus zal wel meevallen. Ow, moet ik niet vergeten dat ik laatst op de weidegenoot van mijn merrie heb gereden, maar die heeft hetzelfde model 
Nadia schreef:Hoe zit die Genie broek?? Ik vind dat ook wel wat...hoe vind je de stof van FF??
maar vond hem erg prettig zitten en de stof is ook erg netjes.
heb wel de extra lange versie

en er zijn al meerdere waarschuwingen voor geweest.
we zijn regelmatig in Noordwijk voor verschillende zaken. Wil er binnenkort nog eens heen met ponys+wagen, maar weet niet of ik ergens makkelijk met paard en wagen het strand op kan.
Heb zelf m'n koetsiersbewijs maar al een hele tijd niet gereden 

helaas heb ik hem mijn startgewicht besteld en is hij nu al te ruim (Horka Atlanta), dus mijn Pikeur riem erop aan gedaan en jaaaa de riem gaat weer dicht 
) Lies21 schreef:@ IJ, ik heb m in t blauw, fijn is ie he?!
Welke bruine heb je besteld?
Hihi wat is de google app toch handig, verschijnt er linksbovenin reclame van de wehkamp "corrigerende hempjes van Miss Etam".
Ga ze meteen bestellen. Maar is het de bedoeling dat ik de maat neem die ik normaal heb? Of een maat kleiner?
Klasien schreef:Hebben jullie eigenlijk een grens voor jezelf? Als ik meer dan ... kg weeg, stap ik niet meer op mijn paard?
) wilde ik ook absoluut niet met teveel gewicht op gaan zitten EN ook niet toen hij nog vrij jong was. Hij is nu 5,5 en ga nu wat met hem beginnen (hij is/was al wel ingereden en betuigd overigens, toen hij 4 was).
dan is het toch niet zooo raar om het even te noemen dan gewoon.