Klasien schreef:Hebben jullie eigenlijk een grens voor jezelf? Als ik meer dan ... kg weeg, stap ik niet meer op mijn paard?
hmmmm....ja ik had zeker ook een grens. Was jarenlang 114 kilo en op een gegeven moment had mijn paard (al van vorige eigenaar en toen door mij gereden met verkeerd zadel en dat was de druppel) erge last van z'n rug/schouder/bekken (in de diagonaal) en toen heb ik tegen mezelf gezegd....nu eerst 15 kilo eraf en dan pas weer erop. Heb ik teon ook gedaan, heeft me 3 maanden gekost, maar ging wel. En ben er ook niet 1x op gestapt.
In de jaren erna ben ik wel weer gegroeid helaas. Toen ik boven de 118 ofzo uit begon te komen ben ik gestopt met rijden.
Nu op m'n jongere Tinker (die ik toch een stuk "ieler" ook vindt als Indy...al zag ik gisteren foto's van toen Indy jonger was en zette die naast die van Shathu nu, waarbij ik dacht "okeeee dusssss"
) wilde ik ook absoluut niet met teveel gewicht op gaan zitten EN ook niet toen hij nog vrij jong was. Hij is nu 5,5 en ga nu wat met hem beginnen (hij is/was al wel ingereden en betuigd overigens, toen hij 4 was).
Wil op hem eigenlijk niet met meer dan 90 kilo zitten.
Maar t'is vaak ook beetje een gevoel.
Denk dat je per paard moet kijken. Hoe z'n bouw is en z'n gewrichten.
Nee, t'is geen verkooptopic, maar als je iets te koop hebt wat wel fijn is voor de stevige ruiters hier
dan is het toch niet zooo raar om het even te noemen dan gewoon.
Maar misschien inderdaad iets in onderschrift...en dan hier noemen "zie m'n onderschrift"?!?
Sjoos...vind je oranje bodywarmer erg leuk!!! De grijze overigens ook wel! Hmmm....
Jullie hebben vaak bodywarmers aan he!? Ik heb altijd zo het idee dat ze dikker maken (al moet ik zeggen als ik jullie te paard zie MET bodywarmer vind ik het juist wel erg leuk. Echter bij mezelf heb ik altijd het idee dat het me zo propperig maakt ofzo)
BTW was vanmorgen bij de Welkoop en zag rijbroeken in de aanbieding, van 44 voor 29,95 ofzo. Erg leuke!!! Met suede-achtig zitvlak. Gingen tot maat 44. Ik zag ze en dacht "hmmm dat gaat nooit lukken" maar toch even passen. Nou, kreeg hem gewoon normaal dicht (ik helemaal blij blij hahaha) , MAAAR voor mij wat te lang, waardoor de pijpen wat "bobbelden". Jammer, waren erg leuk!
Laatst bijgewerkt door IndianaJones op 09-02-11 15:06, in het totaal 2 keer bewerkt