[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 09:09

c_alsemgeest schreef:
Ik zoek eigenlijk mensen met persoonlijke ervaring met het aanmeten van betreffende zaken.
Want weet veel zaken die aanmeten, maar wil graag goede ervaringen uit eerste hand horen :)

Ik ben vanuit Drenthe naar Bunnik gereden naar Peter van Huet. Ik heb lastige maten en ook nog eens problemen met vocht vasthouden. Maten wisselen sommige dagen enorm. Toch heeft hij het goed gekregen. Heb een paar jaar later een 2e paar bij hem gekocht en ook die zitten super. Ik vind het een vakman en ook nog eens een hele aardige man.

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 16:05

Afgelopen weekend deze besteld van kramer. Merk dat het erg lastig is om mijn maat te vinden....
Korte benen met brede kuit

Afbeelding

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-25 18:11

Nou, na 10 jaar waren mijn Cavallo laarzen af en zocht ik nieuwe zwarte laarzen met een vetertje die niet aanvoelen als hout. Man man man, dat was nog een zoektocht :+. Na heeeeel veel passen en proberen in verschillende winkels, uitgekomen op Cavallo Linus en deze ego7. Beiden tijdje aangehad en voor de ego7 gegaan. Leer zat heel mooi soepel, waar de cavallo toch wat houteriger voelde.
Nu het leed wat inlopen heet :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Ik snap overigens echt niet hoe mensen Petrie laarzen kunnen verdagen. Voelde me echt een houten Klaas en had geen enkel gevoel meer in mijn benen _O-

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 14:12

Nou ik zweer bij Petrie, en dan met name juist de kachelpijpen. Heb lange benen in combinatie met een rond paard, dat zorgt er voor dat ik ze juist goed stil kan houden. En vind de kwaliteit fantastisch, ze kosten een rib uit je lijf maar mn huidige paar gaat al meer dan 10 jaar mee, die krijgen nu slijtage van het zweet dat het leer uitvreet aan de binnenkant van de enkels. Maar na zo'n tijd ondanks elke keer schoonmaken na het rijden mag dat ook wel. Sinds vorige week een prachtig nieuw paar binnen, hopelijk gaan die ook zo lang mee. Dit keer de florance met veters, ook wel eens last van vocht vasthouden, wel zo handig
Afbeelding
Links mn paar van 10 jaar en rechts de florance